מאמרים
קריינות לפרסומות – סוגים שונים של קריינות מכירתית
קריינות לפרסומות היא אומנות בפני עצמה. ישנם סוגים שונים של פרסומות ועל כן לכל סוג דרושה קריינות המותאמת לה. כל סוג קריינות חייב לבוא בהתאמה למוצר ולאופי הפרסומת, כלומר קריינות לחיתולי תינוקות לא תהיה זהה לקריינות לפרסומת לסכין גילוח נכון? קריינות לפרסומות צריכה להיות מדוייקת וברמה הגבוהה ביותר (כמו כל קריינות לכל סוג אחר של

למאמר מלא

מדיניות פרטיות
לא נעשה שום שימוש לרעה בפרטים שלך. השימוש במידע הוא על מנת לחזור אליכם עם פרטים בנוגע לקורס הקריינות. ייתכן כי מידי פעם יישלח אליכם אימייל עם תוכן פרסומי בנוגע לקורסים חדשים. תוכלו להסיר עצמכם בכל עת

למאמר מלא

קורס קריינות מומלץ
קריינות היא מקצוע לכול דבר!  זה הזמן שלכם להפוך את החלום למקצוע מכניס  לשיחת ייעוץ והתאמה וקבלת פרטים על הקורס חייגו: 072-334-1871 לצפייה בתכנים של הקורס היכנסו לכאן   חיפשתם קורס קריינות מקצועי שייתן לכם את כל הכלים להפוך מחובבנים לקריינים מקצועיים? הגעתם למקום הנכון! בית הספר ווקאלי יצא עם קורס קריינות דיגיטלי שנותן לכם

למאמר מלא

קורס קריינות מחיר
קריינות יכולה להפוך למקצוע הבא שלך! רוצים לדעת איך? חייגו: 072-334-1871  לקבלת פרטים על הקורס שלנו וצפייה בסיליבוס כנסו לכאן בית הספר נוצר מתוך הרצון לתת ערך וללמד קריינות בצורה מקצועית ביותר ולא מתפשרת, כל זאת תוך הבנה כי חיי היומיום עמוסים וצורת הלמידה התרחבה ויכולות הלמידה השתנו. אנחנו מאמינים שקריינות אפשר ללמוד וללמד בזמן

למאמר מלא

קורס קריינות אונליין
הפכו את הקריינות למקצוע! רוצים לדעת איך? לשיחת ייעוץ והתאמה חייגו: 072-334-1871  למידע על הקורס שיהפוך אתכם לקריינים כבר בחודש הקרוב כנסו לכאן   בית הספר VOCALI, נוצר מתוך צורך אמתי של רבים מכם, הצורך ללמוד קריינות מבלי להגיע בכל שבוע לשיעור, למקסם את היכולות שלכם כקריינים וקרייניות וכמובן מבלי להוציא אלפי שקלים על קורס.

למאמר מלא

קריינית מקצועית
עולם הקריינות התפתח רבות בשנים האחרונות. היכולת הטכנולוגית שלנו ליצור אולפן הקלטות ביתי, וכן העולם האינטרנטי שקידם את תרבות "עשה זאת בעצמך", הפכו שווקים רבים לרוויי היצע. הבעיה היא שעולם הקריינות, בדומה לעוד עולמות מקצועיים רבים, סובל מלא מעט חובבנים שמציעים שירותים לכאורה מקצועיים. ישנם לא מעט אנשים שנולדים עם יכולות ווקאליות גבוהות, מסוגלים לשיר

למאמר מלא

קריינית לסרטון פרסום
העולם מלא בתוכן שיווקי בכל פינה. במהלך המאה העשרים התרגלנו לספוג תוכן פרסומי בטלוויזיה, בשלטי חוצות וברדיו. עם זאת, המאה העשרים היוותה סוג של מנוע טורבו עבור עולם השיווק והפרסום עם כניסתו של האינטרנט לכל בית ובהמשך הרשתות החברתיות. כמעט כל אתר שניכנס אליו היום משתמש במנגנוני "קוקי'ז" ובפרסומות בשטחי האתר השונים. הרשתות החברתיות אוספות

למאמר מלא

קריינות להמתנה בטלפון
כולנו מכירים את השלב בו אנחנו מתקשרים לעסק או חברה כלשהי במטרה לבצע רכישה או בפנייה לשירות לקוחות. כשנתקשר לחברות גדולות תמיד ניתקל בזמני המתנה שיועברו באמצעות פאנטון או הקלטה שמטרתם מצד אחד להנעים את זמננו, ומצד שני לקדם תוכן שיווקי. עם זאת, ישנם לא מעט עסקים בינוניים וקטנים שמשתמשים בשירותי קריין או קריינית להמתנה

למאמר מלא

קריינות ספרים
אנחנו אולי לא שמים לב, אך סביבנו יש כל הזמן קריינות. מדובר באחד מן המקצועות הסמויים מהעין, אך הנפוצים ביותר בעולם. למען האמת, חלק מן המיומנות של קריין מקצועי היא ביכולתו להיטמע בתודעתו של המאזין ולהתבלט מבלי שיורגש וייקח תשומת לב רבה מדי. כך למשל, כשנלך בסופר או בחנות בגדים גדולה, או כשאזין למרכזייה בהמתנה

למאמר מלא

קריינות לתשדירים
ישנם המון דברים שיהפכו פרסומת לאיכותית ואפקטיבית. פרסומת טובה מורכבת מהיכולת לפצח אלמנטים רגשיים אצל קהל הלקוחות המיועד ודרך עוררות הרגש, למשוך למכירה. פרסומות מצד אחד מתבססות על תסריטים טובים, פרזנטורים נעימים, איכויות צילום ועריכה, ומצד שני גם על היכולת של הפרסומת "לשחק" בתוך המדיה בו היא משתמשת. בעוד פרסומות לטלוויזיה יכולות לבוא בתצורה של

למאמר מלא

קריינות בזול
ישנם לא מעט פרמטרים אותם נצטרך לבדוק בבחירת הקריין שיקליט עבורנו את התוכן אותו אנחנו רוצים לייצר. ישנם לא מעט סוגי קריינות ולא כל הקריינים שולטים בכולם. קריינות יכולה להיות קרירה וסמכותית, קריינות מכירתית, קריינות יותר חמה ומשפחתית, ולכל אחד מהסגנונות הללו יש השפעה עצומה על בניית התדמית של העסק באוזני המאזין. עולם הקריינות הוא

למאמר מלא

קריין פרילנסר
היום, ישנם לא מעט אנשים שמתעסקים בקריינות מתוך הבנה שבשנים האחרונות חל גידול עצום ביצירת תוכן ותוכן שיווקי. בעבר, הפלטפורמות הרווחות של התוכן היו הטלוויזיה והרדיו, ובגלל זמן המסך היקר, אפשרו רק לחתכי אוכלוסייה מעטים לפרסם את עצמם, או להציג את התוכן שלהם לקהל הרחב. רק חברות גדולות ותאגידים פרסמו בטלוויזיה וברדיו, ורק סרטים, סדרות

למאמר מלא

צליל המתנה עסקי
צליל המתנה עסקי יכול להגיע בתצורות רבות. ישנם פאנטונים עסקיים של מוסיקת מעליות שמטרתה להנעים את הזמן, ישנם ג'ינגלים, וישנן הקלטות שמשתמשות באותו זמן הקשבה של הלקוח, כמעין חלל רדיו לשידור תשדירי פרסומת. זמן ההמתנה של הוא זמן מצוין של לקוחות שבעצם "שבויים" של ההקשבה בעודם מחכים שיענו להם. עם זאת, יש לזכור שניצול יתר

למאמר מלא

מחירון קריינות
ישנם לא מעט דברים אותם נצטרך לבדוק לפני שנבחר באיש המקצוע שיבצע עבור העסק או המוצר שלנו קריינות מקצועית. החל מאופי המוצר או החברה- ישנו הבדל עצום בין קריינות לחנות מוצרי טיפוח, או קריינות ספרים לספרות מוקלטת לילדים; ועד לסגנון שבו נרצה להשתמש- אופי החברה ואופי המוצר משפיעים ומושפעים מאד מסגנון הקריינות שבו נבחר, בין

למאמר מלא

הקלטת קריינות
הקלטת קריינות היא מיומנות שדורשת ניסיון רב ואימון ספציפי. אנחנו חיים היום בעידן טכנולוגי שהפך המון תחומי עיסוק לנגישים. אם בעבר נאלצנו להסתמך על אנשי מקצוע כשלכל אחד היה את תחום העיסוק שלו, היום, היכולת הטכנולוגית שלנו מאפשרת לנו לעשות כמעט כל דבר מהבית. אנחנו יכולים ללמוד מהאינטרנט כיצד להחליף חלקים במכונית, ואנחנו יכולים לרכוש

למאמר מלא

עבודות דיבוב
ניסיתם לדמיין פעם מה מתרחש בתוך אולפן הקלטות בשעה שמדבבים סרטי וסדרות אנימציה? במידה וחשבתם כי מדובר בשולחן ועליו יושבים אנשים עם טקסט בנינוחות, ופשוט מקריאים את הטקסט בקולות שונים, אז תנו לנו לחדש לכם. דיבוב מקצועי של דמויות הוא משחק לכל דבר. וכאומנות, שחקני דיבוב טובים באמת, לוקחים את ההקלטות לקצה. אנחנו יכולים לראות

למאמר מלא

הקלטות למרכזיה
קיימות דרכים רבות בהן אדם יכול לפרסם את העסק שלו. אנחנו יכולים לראות היום עסקים שהולכים על שיטות "אולד סקול" כמו מגנטים על דלתות הבתים, ואנחנו יכולים לראות גם עסקים שפונים למשרדי פרסום המתמחים בזירה האינטרנטית, ומשתמשים במשפיעני רשת כדי שיפרסמו אותם. סרטוני תדמית, פרסומות ופלאיירים על מכוניות. הדומה לכל אלה, הוא שכולן פעולות אקטיביות

למאמר מלא

הקלטה למרכזיה
אנחנו נמצאים היום בעולם של "עשה זאת בעצמך". החל מתרבות הרכבת הרהיטים, כלה בבישול ועד לתיקונים לרכב. פיתוחים טכנולוגיים של השנים האחרונות הקנו לבני אדם להחזיק כלים בביתם שפעם היה ניתן למצוא רק בנגריות או בסדנאות מכונאות. היכולת שלנו למזער כלים הפכה אותם לכלים ביתיים. אל אלה, התווספו מצלמות ביתיות ברמה גבוהה יחד עם אינטרנט,

למאמר מלא

דיבוב סרטים
כשאנחנו חושבים על דיבוב סרטים אנחנו לרוב חושבים על סרטים מצוירים וסדרות אנימציה לילדים. בשנים האחרונות סדרות מצוירות הפכו להיות מאד פופולריות ואנחנו רואים יותר ויותר סדרות מצוירות למבוגרים עולות למסך. למען האמת, היסטוריית הדיבובים מתחילה לפני המצאת הקולנוע, כשמחזות זמר היו מדבבים ששרו מאחורי הקלעים עבור שחקנים ראשיים ללא יכולות שירה. בשנות העשרים של

למאמר מלא

דיבוב לעברית
בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד עולם האנימציה הופך לפופולרי ברחבי העולם. יותר ויותר סדרות אנימציה נעשות עבור ילדים ומבוגרים כאחד. עולם האפליקציות ומשחקי הקונסולות גם הם תורמים רבות לעליית התופעה. כשיותר ויותר עסקים בחרו לפעול בעולם הדיגיטלי, וחנויות החלו לסגור את אולמות התצוגה שלהן עבור הגדלת המחסנים ומרחבי מכירה אינטרנטיים, כל התחום הוויזואלי של עיצוב

למאמר מלא

קריינות בעברית
יש הבדל רב בין קריינות בעברית לקריינות בעברית כשאנחנו מחפשים ליצור קריינות שיווקית. קריינות היא אמנות של שליטה בשפה, ושפה היא הרבה מעבר לדרך שלנו לתקשר. שפה היא ייצוג של התרבות שלנו, וגם כלי המעצב את התרבות שלנו. אנשים ששולטים במספר רב של שפות מפתחים יכולת לשנות אינטונציה ואף שפת גוף וכל סגנון הדיבור שלהם

למאמר מלא

קריין פרסומות
מי מאיתנו שלא מגיע מעולם השיווק ויודע על פרסומות רק מהמוצר הסופי, כשהוא מאזין לפרסומת ברדיו או צופה בפרסומת בטלוויזיה, לא מבין כמה תהליכים עוברת פרסומת עד שהיא מגיעה לשידורה. מדובר בעבודת פיצוח על ידי אנשים מוכשרים במיוחד ומיומנים בתחום, שמנסים להבין את מעלותיו וייחודו של מוצר, לפענח את קהל היעד שלו, ולעלות על הדרך

למאמר מלא

פתיח קולי לעסק
אנחנו נמצאים היום בשלב ביניים שבו אנחנו מנהלים את החיים שלנו בשני מישורים- הפיסי והדיגיטלי. בעוד חלקינו עושים את כל הקניות שלנו בצורה דיגיטלית דרך האינטרנט ומשלוחים, חלקינו עוד מתקשים לעשות את המעבר וצריכים לראות בעיניים, להרגיש בידיים ואולי אפילו להרוויח הזדמנות למיקוח. לא סתם כל עסק שמחזיק שירותים דיגיטליים של רכישה באינטרנט, עדיין מעמיד

למאמר מלא

פתיח עסקי לטלפון
פתחתם עסק חדש? הצלחתם לדוג כמה לקוחות שהתעניינו אבל בסופו של דבר גילו שהשירות או המוצר שלכם הוא לא מה שהם מחפשים? עסקים בתחילת דרכם משקיעים משאבים רבים בלקוחות לא פוטנציאליים, ובניסיון למכור לנתחי אוכלוסייה שכלל לא מתאימים להם. אחת הסיבות לכך היא שאנחנו יורים לכל עבר מבלי למקד לאוכלוסייה ספציפית, ומבלי שעוד מיקדנו ודייקנו

למאמר מלא

פאנטון עסקי
כשאנחנו חושבים על קריינות, אנחנו לרוב חושבים על אחד משניים- חדשות ופרסומות. עם זאת, רובינו לא יודעים אך עולם הקריינות מקיף אותנו בכל מקום, ונוכח במציאות שלנו יותר מכפי שנראה לעין. אז נכון, כשאנחנו פותחים רדיו ועולה קובץ פרסומות, מאד ברורה הקריינות המקצועית. וגם כשאנחנו רואים פרסומות בטלוויזיה, ברבות מהן אין שחקנים, אלא רק תוכן

למאמר מלא

פאנטון עסקי מחיר
ישנם שיקולים רבים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון כשאנחנו יוצרים לעסק שלנו פאנטון, שינעים את זמן ההמתנה של המתקשרים. נצטרך לבחור בין קול נשי וקול גברי, ובין סגנונות מוסיקליים שונים. אחד הדברים שנצטרך למקד בהם את תשומת ליבנו, הוא הטקסט אותו נרצה להגיש בשירת הפאנטון. יש שיחליטו על מנגינה בלבד, אבל רובינו נרצה לנצל את זמן

למאמר מלא

נתב שיחות עסקי
בניית עסק הוא דבר מורכב מאד שהרבה אנשים מתקשים בהבנתו. לא סתם כמעט כל מכללה ואוניברסיטה בעולם היום מציעות תארים במנהל עסקים ויזמות. מדובר בעיסוק שמצריך מיומנויות שלרובינו אין, וגם אם ניחנו בחוש עסקי מפותח, אנחנו עדיין נפנה לאנשי מקצוע רבים כדי לייעל את העסק שלנו. מעטים העסקים שגם מעצבים את החללים שלהם, גם עושים

למאמר מלא

מיתוג קולי
האם חשבתם פעם על מותג כלשהו ויכולתם לדמיין איך הוא נראה כבן אדם? כלומר, אם הייתם לוקחים את אחד מהמותגים הגדולים לספורט או לאופנה ומנסים לדמיין אותם כבני אדם, הייתם מגלים שרבים מאיתנו מדמיינים את אותה הדמות עבור אותו מותג. היינו יודעים להגיד אם זה זכר או נקבה, היינו יודעים להגיד את הגיל, את הזהות

למאמר מלא

הקלטת ספרים
אחד מן הפיתוחים המעניינים של המאה העשרים הוא ה"אודיו בוק" – הספר המוקלט. הספר המוקלט התפתח במקביל לתסכיתים ששודרו ברדיו בשנות השלושים של המאה העשרים, ובשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות תחייה מחודשת שלו באתרי סטרימינג באינטרנט, דוגמת יוטיוב. מאמצעי שיוצר בתחילה כפתרון לקריאת ספרים עבור עיוורים בשנת 1932, האודיו בוקס אומצו גם בידי אנשים שגילו

למאמר מלא

שירותי קריינות
שירותי קריינות הם עולם שאנשים לא מבינים כמה הוא רחב. קריינות היא דבר שנמצאת סביבנו בכל מקום, וכל הזמן. כפי שמילים נכתבות, כך הן גם מדוברות. אם נשאל את רוב האנשים איפה הם נתקלים בקריינות? הם לרוב יענו שבפרסומות, ברדיו, בטלוויזיה ובאינטרנט. אבל בעצם, מדובר באחת מהאומנויות הוותיקות הסובבות אותנו כל הזמן, שאם היא נעשית

למאמר מלא

קריינות פרסומות
קריינות פרסומות יכולה להיעשות בצורות רבות. אנחנו יכולים לבחור בין קול נשי לגברי, בין סגנון רך לישיר וכמובן, בין שפות שונות. אבל בטרם נרד לדקויות ונבחר קריין אליו נתאים את הטקסט, אנחנו צריכים לבחון אסטרטגיות שיווקיות שונות ולבחור איזו פלטפורמה מתאימה לנו. לזירות שונות, גישות שונות. פרסומת לטלוויזיה שונה מפרסומת לאינטרנט, ובטח ששונה מפרסומת לרדיו,

למאמר מלא

קריינות מקצועית באנגלית
אנחנו חיים בעידן של רשתות חברתיות בו התוכן אותו אדם צורך מדי יום הוא בלתי נתפס. צפייה בסרטונים, קריאת פוסטים ותקשורת טוקבקים מעבירים לנו שעות פנאי רבות. העולם העסקי הפך תלוי ברשתות החברתיות, ובימינו, הדרך להצלחה עסקית תלויה רבות ביכולת שלנו לשלוט במדיה. כדי להצליח לפרסם מוצר או חברה, אנחנו צריכים היום להדק כל אלמנט

למאמר מלא

קריינות לעסק
לעסקים יש דרכים רבות להתקדם. חלקן תלויות בשותפויות עסקיות וניצול הזדמנויות, וחלקן בשכלול העסק עם פנייה לאפיקים חדשים. למצוא שדות חדשים לזרוע בהם לקוחות, כמו גם לשדרג את יחסינו עם הלקוחות הקיימים. שיווק ופרסום הם נחלתו של עולם העסקים ואם החלטתם להשתכלל בתחום, בטח חשבתם על מושגים כמו קריינות, תדמית, קידום ממומן ועוד. אם שאלתם

למאמר מלא

הקלטות מרכזיה
הקלטות מרכזיה כבר הפכו לפני שנים לכלי שיווקי פופולרי במיוחד. מעטים האנשים שיוותרו על ההזדמנות לשווק לאדם שכבר עשה מספר צעדים אל תוך עסקה עתידית עמם, וכבר התקשר אל העסק. בין אם מדובר בספק, לקוח או יזם/שותף עתידי, זה המקום שלנו למתג את עצמנו, ליצור הזדהות, להפעיל רגש, לשדר יוקרה ואולי אפילו לפרסם מבצע חדש.

למאמר מלא

דרוש קול רדיופוני
בואו ללמוד איך עושים כסף מקריינות! אם תמיד אמרו לכם שיש לכם קול נעים ורדיופוני, וחבל כי אתם שדרני רדיו מבוזבזים, אולי באמת כדאי שתשקלו לעשות מזה קריירה. הביקוש לקריינות גדול מאוד לעומת ההיצע, זה נתון שתוכלו לבדוק בקלות.  קריינות היא תחום רחב מאד ומשתמשים בה בכל כך הרבה שימושים שמבלי לשים לב, היא מקיפה

למאמר מלא

הקלטת פתיח למרכזיה מחיר
ישנן סיבות רבות שבגללן נבחר היכן להקליט פתיח עבור המרכזייה שלנו. מדובר במשהו שאמור ללוות אותנו זמן רב, ושאם נעשה אותו טוב, יכול לשמש עבורנו כלי שיווקי מצוין, כמו גם כלי ניהולי אפקטיבי. כשאנחנו מחפשים ליצור הקלטת פתיח למרכזיה מחיר הוא כמובן אחד הפרמטרים אותו נשקול. עם זאת, חשוב שנזכור שעל אף שאנחנו רואים הקלטות

למאמר מלא

קריינות לסרטי תדמית
אחת מן הדרכים הנפוצות בימינו לשיווק עסקים הוא סרטוני תדמית. אנשים מרבים להתבלבל בין פרסומת לסרטוני תדמית, ועל אף שישנם מכנים משותפים, מדובר בשני מוצרים שיווקיים שונים. בעוד אורכה של פרסומת אינטרנטית הוא כחצי דקה, סרטון תדמית יכול להגיע גם לשתי דקות. פרסומות לרוב ישדרו מסר יחיד ומדויק שפוצח להיות אפקטיבי ביותר, בעוד סרטוני תדמית

למאמר מלא

הקלטת פתיח למרכזיה
דמיינו לכם שהייתם מתקשרים לאיזשהו עסק והפתיח הקולי שהייתם שומעים היה של בעל העסק? רעשי רקע, משפטים ארוכים שמנסים לדחוף המון מידע, וניסיון להישמע מכירתי באופן שנשמע כמו חיקוי של פרסומות ברדיו. האם הייתם תופסים את העסק כרציני? סביר להניח שלא. קריינות לא מקליטים במשרד עם הטלפון, מדף שכתבתם ונתתם למישהו מהעבודה לקרוא, ובטח שלא

למאמר מלא

דיבוב לסרטים
תמיד אמרו לכם שיש לכם קול מגניב ושאתם צריכים לדבב? או שזה היה קול רדיופוני ושאתם שדרני רדיו מבוזבזים? אף פעם לא מאוחר לשנות מקצוע וללכת על אחד מהמקצועות המיוחדים שיש. אבל בטרם אתם הולכים לאולפני דיסני ודופקים על הדלת בטענה שיש לכם קול מצוין, אתם צריכים לזכור שדיבוב וקריינות הם לא רק עניין של

למאמר מלא

קריינים מקצועיים
למי שמביט בהם מהצד לא נראה שהם מתאמצים יותר מדי. מי שאינו מכיר לעומק את עולם הקריינות, עלול לחשוב שכל מה שנדרש מקריינים מקצועיים, הוא קול רדיופוני וידיעת קרוא וכתוב. אולם האמת, במקרה הזה, מורכבת הרבה יותר. בואו נתחיל מאותו קול יפה שכולנו שומעים מעל גלי האתר. קריינים מקצועיים משתמשים בקולם ככלי עבודה. קולם של

למאמר מלא

קריינים מפורסמים
בתי הספר לקריינות ותחנות הרדיו השונות, מוציאים מדי שנה עשרות קריינים חדשים. קריינים מקצועיים המצוידים בידע נרחב ולפעמים גם לא מעט ניסיון מעשי, אולם רק מעטים מהם הופכים להיות קריינים מפורסמים. קריינים שכל הארץ מכירה את שמם ויודעת לזהות את קולם גם מתוך שינה. לא כל הקריינים, בלי קשר לרמת הכישרון והיכולות שלהם, יכולים להפוך

למאמר מלא

קריינים ברדיו
הקריינים אותם אתם שומעים ברדיו שלכם, הגיעו לאן שהגיעו בדרכים שונות. יש כאלה שחלמו עוד מילדותם להיות קריינים ברדיו, הקליטו את הקריינים האהובים עליהם ועשו את כל המאמצים על מנת שגם הם יוכלו להיות קריינים ברדיו. אחרים התגלגלו למקצוע הזה בטעות. מישהו אמר להם שיש להם קול יפה, הם ניסו את מזלם והפכו להיות קריינים

למאמר מלא

קריינות רקע
האלקטרוניקה ומהכשירים האלקטרוניים השונים מציפים את החיים שלנו. לא משנה מה אנחנו עושים נדמה שמכשירים כמו מחשב ולפלאפון חכם הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אפילו שאנחנו הולכים ברחוב אנחנו מוקפים בשלטים אלקטרוניים שמציעים לנו כל טוב. אחד השימושים העיקריים של מכשירים אלו הוא פרסום, אולם כאשר אנשים לא יכולים לראות את מה שמוצג על

למאמר מלא

קריינות רדיו וטלוויזיה
על מנת להציע שירותי קריינות רדיו וטלוויזיה, אי אפשר להסתפק בקולות יפים בלבד. קריינות רדיו וטלוויזיה מקצועית דורשת הרבה מעבר לשליטה לא רק בגוון הקול ובאינטונציה. היא דורשת כושר ריכוז, שליטה מלאה בשפה, יכולת משחק ואלתור, יכולת עבודה תחת לחץ ועוד. עלות שעת הקלטה באולפן רדיו או אולפן טלוויזיה, לא מאפשרת מרווח רחב מדי לטעויות.

למאמר מלא

קריינות רדיו
פרסום ברדיו יכול לסייע לנו לפרסם את העסק שלנו בצורה יעילה ואיכותית. כאשר אנחנו מפרסמים את העסק שלנו ברדיו אנחנו יכולים להרגיש תוצאות בשטח וליהנות מנפח לקוחות גדול יותר. הפרסום ברדיו הוא ישיר וחד, ברדיו אנחנו מקבלים רק הזדמנות אחת שיקשיבו לנו. הזדמנות להשמיע ללקוחות שלנו כמה אנחנו שווים ומה אנחנו יכולים להציע להם. בדיוק

למאמר מלא

קריינות נשית
שירן- קריינות נשית רכה

למאמר מלא

קריינות מקצועית
לא פעם אנחנו רוצים לשווק ולפרסם את העסק שלנו. העולם השיווקי הוא רחב ומפותח מאד, וקיימות היום דרכים רבות ואסטרטגיות שונות לבחור בהן כשאנחנו יוצאים לשיווק העסק או המוצר שלנו. בחירה באסטרטגיה שיווקית יכולה להיעשות בין פלטפורמות שונות- טלוויזיה, אינטרנט, רדיו ועיתונות. אך בחירה אסטרטגית יכולה להיעשות גם במסגרת הפלטפורמה עצמה. כשנבחר לדוגמה בפרסומת טלוויזיה,

למאמר מלא

קריינות מחירים
השאלה 'כמה עולים שירותי קריינות', מזכירה את השאלה המפורסמת 'מה עולה לתפור חליפה ליתום?' בשני המקרים לא תוכלו לקבל את התשובה, לפני שתמסרו את כל הפרטים. כשם שכדי לדעת כמה עולה לתפור חליפה ליתום, תצטרכו למסור לתופר פרטים חיוניים כמו למשל מידותיו של בעל החליפה. כאשר אתם מתעניינים במחירי קריינות, יהיה עליכם למסור מספר פרטים

למאמר מלא

קריינות לצימרים
צימרים הם חלק מאותם מקומות המציעים חופשה מפנקת עבורכם ועבור כל בני המשפחה שלכם. הפיזור שלהם הוא בשלל אזורים ברחבי הארץ כשבדרך כלל מדובר בישובים כפריים תוך שמירת המנטליות שבהם. קריינות לצימרים היא דרך טובה להבהיר לעולם על משהו חדש שרוצים להגיד. על מנת להיות קריין רצוי לעבור קורס שיעזור לכם להכרות עם התחום המלהיב.

למאמר מלא

קריינות לסלולר
המכשיר הסלולרי לגווניו הוא מכשיר שכל אחד ואחת מאתנו תלויים בו מאוד. דרך המכשיר הסלולרי אנחנו שומרים על קשר עם החברים שלנו ועם בני המשפחה שלנו, אנחנו מבצעים פעולות בעבודה ואנחנו שומרים על קשר עם העולם. בשנים האחרונות ניתן לראות הרבה מאוד מכשירי סלולר חכמים כמו אייפון או גלקסי. מכשירים אלו הם מאפשרים לנו דרך

למאמר מלא

קריינות לנתב שיחות
בכל חברה או עסק יש מרכזייה. דרך המרכזייה העסק יכול לנתב את השיחות הרלוונטיות לאנשי המקצוע הרלוונטיים. ניתוב השיחות שמגיעות לעסק שלנו חשוב במיוחד כי הוא מסייע לנו לעבוד בצורה יעילה יותר, הוא חוסך לנו כוח אדם וזמן עבודה רב. כאשר מישהו מטלפן אל העסק שלנו והוא מופנה על ידי ניתוב שיחות למנהל השיווק או

למאמר מלא

קריינות גברית
ניר- קריינות גברית בעברית

למאמר מלא

קריינות ברוסית
קריינות גברית ברוסית

למאמר מלא

קריין רדיו ישראלי
לא מעט שמות עולים בדעתנו כאשר אנחנו חושבים על קריין רדיו ישראלי, אלכס אנסקי, יוסי בנאי, אהוד גרף ועוד. שמות של שדרני רדיו שליוו אותנו לאורך השנים. שדרני רדיו אשר הקולות שלהם תמיד יזכירו לנו אירועים חשובים או רגעים מרגשים. לצידם של לאותם כוכבי רדיו, אנשים שקולם ושמם מוכר כמעט בכל בית בישראל, פועל מספר

למאמר מלא

קריין לסרט
ערוץ הקול, במקרים רבים חשוב ליוצרי סרטים לא פחות מאשר מה שהם מראים לנו על המסך. באמצעות אפקטים קוליים שונים, יכולים יוצרי הסרטים להוסיף אינפורמציה נוספת שאין לה מקום בהתרחשות המצולמת. אחת הדרכים הנפוצות שבהם משתמשים במאים, יוצרי סרטי עלילה וסרטי תדמית, להעברת המסרים החשובים להם, היא באמצעות ערוץ קריינות באמצעותו הם יכולים לפנות ישירות

למאמר מלא

קריין ישראלי
תחום הקריינות הוא תחום מרכזי בכל מה שקשור לפרסום ושיווק. כאשר אנחנו רוצים להעמיד קמפיין שיווקי במדיות השונות אנחנו חייבים לשכור קריין ישראלי שיקריין לנו את הפרסומות ואת התשדירים. קריין מקצועי שהוא גם ישראלי הוא בעל יתרונות רבים. בשביל שהקריינות לתשדיר שלנו תהיה איכותית הקריין חייב להיות דובר עברית שפת אם. רמת העברית והדיבור של

למאמר מלא

סאונדקלאוד

למאמר מלא

מאגר קריינים
מאגר קריינים – יתרונות של מאגר קריינים קריינות מקצועית היא דבר שנחוץ לחברות עסקיות רבות. כאשר אנחנו רוצים לפרסם את החברה שלנו או לשווק אותה אנחנו רוצים לעשות זאת במקצועיות רבה ואיכות – קריינות מקצועית היא הדרך להפוך את הפרסומות שלנו ליוקרתית ואיכותית מאוד. בשביל שהקריינות של הפרסומות שלנו תהיה מגוונת ומעניינית כדאי לנו לעשות

למאמר מלא

DJ-קריינות ל
מקצוע הקריינות הוא מקצוע עשיר מאוד. למעשה בלי שנשים לב כמעט בכל תחום בחיים שלנו אנחנו נתקלים בקריינות; ברדיו, בטלוויזיה, באפליקציות בפלאפון החכם וגם כאשר אנחנו הולכים למסיבה. כאשר אנחנו מארגנים מסיבה אנחנו בדרך כלל שוכרים dj מקצועי שיתקלט באירוע. dj זה אחראי על האווירה באירוע שלנו ועל השמחה של האורחים שלנו. רוב הדייג'יים נעזרים

למאמר מלא

קריינות באנגלית
זקוקים לקריינות באנגלית? אין פשוט מזה, אצלנו באתר תוכלו למצוא קריינים איכותיים בעלי ניסיון רב בכל סוגי הקרינות. בין אם מדובר בקריינות לפרסומות או סרטי תדמית, קריינות לשיווק מוצר חדש , או קריינות לטלפון, כאן תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם במהירות, ביעילות ובמקצועיות.

למאמר מלא

תיק עבודות שלי
כאן ניתן לצפות בחלק מעבודות שעשיתי עבור לקוחות שונים.

למאמר מלא

כיצד להקטין עלויות
פעמים רבות בחיינו אנו נדרשים לשלם , בין אם בעבור מוצר או שירות ובין אם בעבור טעות (קנסות, חישוב לא נכון של מהלכים וכדומה). אני רוצה לשתף אתכם בנסיון שלי כיצד תוכלו לקבל מוצר קריינות איכותי בדיוק כמו שציפיתם, במחיר הגון וראוי ומשתלם עבורכם. קודם כל, עשו סקר שוק, אל תתביישו לבקש מקריינים לשמוע תיק

למאמר מלא

טיפים לקריין המתחיל
כמו לכל דבר בחיים אשר יש פעם ראשונה, גם לקריינים יש את הפרויקט הראשון . פרויקט ראשון הוא תמיד מרגש וטומן בחובו רגשות מעורבים כמו התרגשות, חשש, שמחה ועוד. וכדי לעבור אותו בצורה מקצועית וברמה גבוהה אשר תשאיר אצל הלקוח הרגשה שירצה לעבוד אתכם גם בעתיד הנה כמה טיפים ממני אל הקריין המתחיל: דבר ראשון

למאמר מלא

איך לבחור קריין?
דבר ראשון, כשמדובר בבחירת קריין לפרויקט שלכם, צריך קודם כל להתחבר אליו . ממש כמו בדייט . אם יש קליק, אפשר כבר לחשוב הלאה- האם אותו קריין או קריינית ייצגו אותי נכונה? האם יצליחו להעביר את המסר הרצוי? האם ישדרו חיוביות כנדרש? אם עניתם כן על כל השאלות האלה, סימן שזהו הקריין או הקריינית עבורכם!

למאמר מלא

טיפים
כאן ארכז מס’ טיפים מהניסיון הרב שצברתי! הטיפים יסייעו הן לקריינים והן לאנשים המעוניינים לשכור שירותי קריינות. והטיפ הראשון: עבודת הקריין מהי? לשמחתי הרבה, אנו שומעים יותר ויותר קולות מגוונים ברחבי המדיה. קריינים צעירים עם קולות שונים , ללא שבלונות מופיעים יותר ויותר בעיקר ברדיו, בפרסומות בטלוויזיה, ובערוצי תקשורת אחרים. אין כל רע בקולות כמו

למאמר מלא

אודות
אנו מתמחים בכל סוגי הקריינות. החל בקריינות לפרסומות , סרטי תדמית, מרכזיות , מצגות ועוד , ועד לדיבוב וקריינות משחקית . שלל הקריינים המקצועיים שלנו מאפשר מבחר מגוון ללקוח, שבו יוכל למצוא בוודאות את הקול המדויק לקריינות עבור הפרויקט שלו. יש לנו מבחר מצוין של קולות גבריים שיכולים לתת מענה לכל סוגי הקריינות. כולם קריינים

למאמר מלא

קריינית רדיו לשעבר
אתם מרגישים כי קול נשי הוא מה שיהפוך את תשדיר הפרסומת שלכם לכזה שאי אפשר לעמוד בפניו. תשדיר שידבר אל הלבבות של הלקוחות שלכם ויעביר להם את המסרים שלכם באופן היעיל ביותר. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, הוא על ידי שימוש בשירותיה של קריינית רדיו לשעבר. מדוע? היות וכאשר אתם בוחרים קריינית רדיו לשעבר

למאמר מלא

קריינות לטלפון
שלום וברוכים הבאים לאתר הקריינות המקצועי של מורן קוגן. את המשפט הקצר והברור הזה ניתן לומר באין סוף קולות וסגנונות. הוא יכול להישמע צעיר ונמרץ או מבוגר וסמכותי, הוא יכול להיאמר בקל גברי או בקול נשי, בלחישה או בקול רם, באיטיות מרגיעה או במהירות היוצרת הנעה לפעולה. למרות שלקוחות רבים מעדיפים כיום ליצור קשר באמצעות

למאמר מלא

קריין לאתר
אתר אינטרנט המאפשר שילוב של סרטוני וידאו או קבצי קול, מאפשר לכם, בעלי העסקים להעביר לגולשים מסרים שיווקיים או אינפורמטיביים, באופן יעיל במיוחד. אומרים כי תמונה אחת שווה אלף מילים. לכן, אתם יכולים לתאר לעצמכם כמה מילים שווה סרטון או קובץ קול, המשולב בדפי אתר האינטרנט שלכם. בין אם מדובר בקבצי קול ובין אם מדובר

למאמר מלא

קריין למרכזיה
המרכזיה העסקית שלכם היא במקרים רבים נקודת המפגש הראשונה של הלקוחות עם העסק שלכם. כידוע, גם בעסקים, הרושם הראשוני הוא שקובע ויש לו משקל רב בתהליך קבלת ההחלטות. לכן, בחירה של קריין למרכזיה היא לא עניין של מה בכך. תפקידו של הקריין הוא בעיקר לברך את הלקוחות המתקשרים, להעניק להם את ההרגשה שהם הגיעו למקום

למאמר מלא

קריין לסרט תדמית
ערוץ הקול הוא בעל תפקיד משמעותי בכל סרט. לקריינות, המופיעה כחלק מערוץ הקול בסרטי תדמית רבים, יש תפקיד חשוב במיוחד. קריינות איכותית מאפשרת ליוצרי הסרט ולעומדים מאחוריו, יצירת קשר הדוק עם הצופים והעברה של מסרים נוספים, מעבר למסרים המופיעים על המסך. למרות זאת ולמרות שבסרטים רבים, הטקסטים והקריינות משמעותיים לא פחות מאשר החומרים המצולמים, מפיקי

למאמר מלא

קריין לפרסומת
אתם מתכננים ליצור תשדיר פרסומת רדיופוני או סרטון פרסומת עבור העסק שלכם. החלטתם מה המסרים אותם אתם מעוניינים להעביר, יצרתם בעזרתם של כותבים מיומנים, את התסריט או את המלל לתשדיר הרדיו, בחרתם בקפידה את המילים ווידאתם כי כל המסרים שברצונכם להעביר נכנסים במגבלות הזמן של התשדיר. כעת נותר לכם רק לבחור את הקריין לפרסומת שלכם.

למאמר מלא

קריינות לאתרי אינטרנט
אתרי האינטרנט של פעם כללו בעיקר טקסטים ותמונות. עם התפתחות הרשת והפיכתה למהירה יותר, החלו אתרים רבים לשלב גם תכני וידאו ותכנים קוליים שהפכו לחלק בלתי נפרד מחוויית הגלישה. הגולשים מעדיפים אותם ובעלי האתרים נהנים מהיכולת להעביר מסרים באופן יעיל וברור. במקביל לפריחת תכני הוידאו והקול באתרי אינטרנט, עלה משמעותית גם הביקוש לשירותי קריינות לאתרי

למאמר מלא

קריינות לעסקים
הגעתם לדף קריינות לעסקים באתר שלי! ע”י גלישה פשוטה באתר, דרך התפריט העליון, תוכלו למצוא מגוון רחב שלדוג’ לקריינות לעסקים. אני עובדת עם מגוון רחב של קריינים – כל הסגנונות, כל השפות וכל המבטאים. צרו איתי קשר עכשיו ואדאג שגם אתם תהיו מרוצים!

למאמר מלא

קריינות למרכזיה
כל עסק גדול מחזיק מרכזיה לניתוב שיחות. המרכזיה נועדה להקל על הלקוחות שלנו לקבל שירות. כאשר יש בעסק שלנו מרכזיה אנחנו יכולים לעבוד בצורה יעילה יותר וטובה יותר. בשביל שהמרכזיה שלנו תעניק מענה ברור וטוב ללקוחות שלנו כדאי לנו לשכור קריין מקצועי שיקריין את ההקלטה בה. קריינות למרכזיה יכולה לאפשר לנו ליהנות מאיכות שמע טובה

למאמר מלא

קריינות למצגות וסרטי תדמית
כאשר לקוח בוחר לעשות מצגת או סרטון תדמית המציגים את העסק שלו, אנו כקריינים צריכים להשלים את התמונה בצורה רגועה, לא מכירתית מידי ולעיתים כלל לא, אסרטיבית ואמינה. בשונה מפרסומות, קצב הקריינות במצגות וסרטי תדמית בדרך כלל איטי יותר,ותלוי בהתפתחות הסרטון. כאשר פונים לבחירת קריינות למצגת או לסרטון שלכם, אתם צריכים לחשוב ובעיקר להרגיש איזה סוג קול זקוק המוצר שלכם? האם זהו קול נשי או גברי? קול רך או קול דומיננטי? אתם כמובן מוזמנים להתייעץ אתי בנושא ויותר מאשמח לעזור לכם ולהציע את מגוון הקולות הנרחב שיש ברשותנו.

למאמר מלא

קריינות למרכזיות וביזנספון
מי מאיתנו לא התקשר אל גוף, ארגון או חברה מוכרת ולא שמע ברקע צליל המתנה עסקי או מרכזייה הנותנת מידע מתומצת על החברה? אומר לכם עכשיו דבר חשוב ביותר- צליל המתנה עסקי מקצועי הוא פרסום כמעט בחינם לעסק שלכם! חשבו על כך שכל מי שמתקשר אליכם, בין אם אתם עסק גדול ,בינוני או קטן ישמע

למאמר מלא

ג’ינגל עסקי
כמה פעמים מצאתם את עצמכם מזמזמים ג’ינגל ששמעתם בבוקר ברדיו או בטלוויזיה, או בכל מקום? לא מעט , ויש לזה סיבה. אנו גאים להציג שירות חדש שהתווסף לאוסף שירותי הקריינות שלנו, המתרבים בעלים בסופה סתווית- ג’ינגל מקורי לקידום העסק! ג’ינגל מקורי שנוצר בהתאמה אישית לעסק שלכם יגרום לאנשים לזכור אתכם תמיד. ג’ינגל הנוצר מאפס, החל מסלוגן איכותי וקליט ע”י צוות קריאייטיב ,דרך הלחנת מוזיקה מקורית וכלה בזמרים איכותיים שיקליטו עבורכם את הג’ינגל שלכם.

למאמר מלא

קריינות לפרסומות
קריינות לפרסומות צריכה למכור למכור למכור! ישנן שיטות רבות לקריין בצורה מכירתית, הכול תלוי במוצר אותו אני מוכרת ובמדיה אותו משודרת הפרסומת. קריינות לפרסומת בטלוויזיה היא קריינות שנשענת על ויזואליות וניראות, כלומר היא תומכת במתרחש על המסך ומשלימה את הפרסומת לכדי מוצר שלם ואחיד. ללא קריינות- הפרסומת ברוב הסיכויים לא הייתה עובדת. אולם קריינות ברדיו היא מעט שונה שכן היא לא נשענת על שום ויזואליות וצריכה להעביר את המסר הרצוי אך ורק בעזרת הקול. לכן מדויקת ככל שתהיה פרסומת בטלוויזיה, קריינות לפרסומת ברדיו צריכה להיות פי כמה וכמה מדויקת יותר.

למאמר מלא

Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן