קריינית לסרטון פרסום

העולם מלא בתוכן שיווקי בכל פינה. במהלך המאה העשרים התרגלנו לספוג תוכן פרסומי בטלוויזיה, בשלטי חוצות וברדיו. עם זאת, המאה העשרים היוותה סוג של מנוע טורבו עבור עולם השיווק והפרסום עם כניסתו של האינטרנט לכל בית ובהמשך הרשתות החברתיות. כמעט כל אתר שניכנס אליו היום משתמש במנגנוני "קוקי'ז" ובפרסומות בשטחי האתר השונים. הרשתות החברתיות אוספות עלינו מידע כל הזמן שמופנה כלפי קמפיינים ממומנים ושמים אותנו בחתכי אוכלוסייה שונים. אחת מצורות הפרסום שהפכה הכי פופולריות בשנים האחרונות היא סרטוני התדמית. היום, כמעט לא קיים אתר עסקי שלא מופיע בו סרטון תדמית, וכן, עמוד בפייסבוק או באינטגרם שלא מכיל סרטון עם מידע על החברה או העסק.

קריינית לסרטון פרסום

סרטוני פרסום ותדמית הם סרטונים שלרוב לא מיועדים למכירת מוצר ספציפי, אלא דווקא למלא את הלקוח הפוטנציאלי במידע שיקנה לו ביטחון באותה חברה. ישנם סוגים רבים של סרטונים מסוג זה, אך הנפוץ ביניהם הוא סרטון מתוסרט באורך של כשתיים עד שלוש דקות שמהווה מעין סרטון ביוגרפי עסקי, הוא מציג את שירותי החברה, את ההיסטוריה שלה, את האידיאולוגיה שעומדת מאחוריה ואת החזון לעתיד. סרטונים אלו קופצים בין סוגים שונים של תוכן וויזואלי, בין ראיונות או תוכן המתעד את העבודה היומיומית בחברה, והמאחד ביניהם הוא קריינות "וויס אובר". את הקריינות עושים קריינים מקצועיים כגון מורן לי קוגן, שמתמחים ביכולת ליצור תוכן שיווקי מבלי לייצר סביבה מכירתית.

מורן לי קוגן קריינות מקצועית

אם אתם מחפשים קריין או קריינית לסרטון פרסום תוכלו למצוא סגנונות שונים של קריינים במאגר קריינים של מורן לי קוגן קריינות מקצועית. עם ניסיון עשיר בסוגים שונים של עסקים וחברות בישראל, נדאג שההקלטה תלווה את סרטוני התדמית בצורה המקצועית והאיכותית ביותר.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן