קריינות לסרטי תדמית

אחת מן הדרכים הנפוצות בימינו לשיווק עסקים הוא סרטוני תדמית. אנשים מרבים להתבלבל בין פרסומת לסרטוני תדמית, ועל אף שישנם מכנים משותפים, מדובר בשני מוצרים שיווקיים שונים. בעוד אורכה של פרסומת אינטרנטית הוא כחצי דקה, סרטון תדמית יכול להגיע גם לשתי דקות. פרסומות לרוב ישדרו מסר יחיד ומדויק שפוצח להיות אפקטיבי ביותר, בעוד סרטוני תדמית מעבירים מספר מסרים כלליים יותר, כמו "סיפורו של העסק" ו-"האנשים שמאחורי". עכשיו עולה השאלה, איך מקריינים את שניהם?

על אסטרטגיה וקריינות

בעוד המטרה של השניים למכור, הם משתמשים באסטרטגיות שונות. פרסומות יכולות לפנות לקהל שלא מכיר וגם לא חיפש את החברה או המוצר, ו"לדוג" אותו פנימה. לעומת זאת, סרטוני תדמית מדברים אל מי שכבר נכנס לאתר או לעמוד, ועכשיו מחפש היכרות מעמיקה. בחירה בקריינות צריכה להיעשות בהתאם לצורה השיווקית בה נבחר. קריינות היא לא דבר כללי ולא כל קריין מתאים לכל עסק. קריינות לפרסומות חייבת תוך רגע למשוך את האוזן של הצופה, בעוד קריינות לסרטי תדמית צריכה ללוות את התוכן ולהעביר אותו כאילו בעל העסק עצמו מדבר עם הלקוח. אצלנו ב- מורן לי קוגן קריינות מקצועית תוכלו למצוא קריינות למצגות וסרטי תדמית כמו גם קריינות לפרסומות, מרכזיות, דיבובים ועוד.

קריינות לסרטי תדמית איך מתחילים?

ראשית, אחרי שיצרתם את הסרטון ואת הטקסט, ואתם כבר יודעים את זהות המותג שלכם, אתם צריכים לבחור בין קריינות גברית או נשית ובשפה המתאימה. באתר של מורן לי קוגן קריינות מקצועית תוכלו למצוא מאגר קריינים מעולה לשפות שונות, גם וגברים וגם נשים. לאחר שנמצא לכם את הקריינות הנכונה, נערוך מספר גרסאות דמו ולאחר שתבחרו את הנכונה עבורכם, נצא להקליט באולפן מקצועי, וזהו, הקריינות מוכנה.

קריינות לסרטי תדמית הפכה בשנים האחרונות לפופולרית ביותר. בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, הפוקוס המרכזי מונח על כל מה שתחת ההגדרה של תוכן ויזואלי. כל עסק וחברה מייצר כל הזמן תוכן שיווקי בכמויות אדירות במטרה לעמוד בטרנדים השונים הפוקדים את העולם ואת התרבות המקומית, ומנסה להתחרות בשטף הפרסומות שרק הולך וגובר מיום ליום. אם פעם עולם השיווק שם את מבטחו בטלוויזיה וברדיו, הרי שהיום הדיגיטל הוא הזירה המרכזית והמוחלטת לפרסום ושיווק יעילים. מלבד פרסומות, סרטי תדמית הפכו בגדר חובה כדי לספק את החומר הפורמלי הרציני, לאותם לקוחות פוטנציאלים שנמשכו לעמוד החברה או לאתר באמצעות הפרסומות הקטנות יותר. לשם השתתפות בפרסומות אלו שהן ויזואליות והקריינים נראים לעין, יש לעבור קורס שפת גוף שיעניק לכם ביטחון בעמידה מול מצלמה ומספר כללי בסיס חשובים שכדאי לדעת.

קריינות לסרטי תדמית

להבדיל מפרסומות באינטרנט, שלרוב אורכן לא עולה על חציה דקה, סרטי תדמית הם סרטונים שאורכם הוא לרבו בין שתיים לשלוש דקות, ובמקרים מסוימים אף יותר. אם מטרתן של הפרסומות היא לנופף בידה של החברה בצעקת "היי אני קיים!" אז מטרתם של סרטוני התדמית היא לשבת אל מול הלקוח ולהסביר לו מה אנחנו בתור חברה מסוגלים לעשות. קריינות היא הכלי החשוב ביותר ליצירת סרטי תדמית. להבדיל מפרסומת שעובדת על תוכן ויזואלי מדויק שחייב למשוך את העין תוך שניות בודדות, סרטי תדמית צריכים להצליח להשאיר את הצופה לכל אורכם, לייצר עניין ולרתק אל הצפייה. לא די בתוכן ויזואלי מעניין כדי למשוך את העין למשך שלוש דקות באינטרנט, ובמקרה זה, דווקא התוכן הווקאלי שמוסר את האינפורמציה המעמיקה, הוא זה שמשחק תפקיד מרכזי.

מורן לי קוגן קריינות מקצועית

עבודת הקריינות אצל מורן לי קוגן קריינות מקצועית נעשית בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח. החל מן השלבים הראשונים של שיוף הטקסט ועד לבחירת הסקיצה הנכונה בהתאם לסגנון הנדרש על ידי בעל העסק.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן