צליל המתנה עסקי

צליל המתנה עסקי יכול להגיע בתצורות רבות. ישנם פאנטונים עסקיים של מוסיקת מעליות שמטרתה להנעים את הזמן, ישנם ג'ינגלים, וישנן הקלטות שמשתמשות באותו זמן הקשבה של הלקוח, כמעין חלל רדיו לשידור תשדירי פרסומת. זמן ההמתנה של הוא זמן מצוין של לקוחות שבעצם "שבויים" של ההקשבה בעודם מחכים שיענו להם. עם זאת, יש לזכור שניצול יתר של זמן זה עלול להביא לתחושת מיאוס שתגרום לירידה בסיכוי בביצוע עסקה, ואף לניתוק שיחת הטלפון. צליל המתנה חייב באותה מידה שהוא מפרסם תוכן שיווקי, גם ליצור אווירה נעימה ותחושת נינוחות אצל הלקוח. התוכן השיווקי בצלילי המתנה לרוב יבוא באופן סמוי ומתוך גישה שיווקית, ופחות מכירתית. בדומה להבדל שבין פרסומת וסרטון תדמית.

קריינות מקצועית ורהוטה

צליל המתנה עסקי צריך להיעשות על ידי קריינים מקצועיים. יש לא מעט בעלי עסקים שחוטאים לחשוב שהם יכולים לבצע בעצמם את הקריינות הזאת, אך בעצם משדרים חובבנות שמשפיעה על תדמיתו של העסק. כשם אנחנו נרצה לעצב את חלל העסק שלנו בצורה מקצועית שתיצור תחושת ביטחון והתפעלות אצל הלקוח, צליל המתנה עסקי הוא בעצם החלל הווירטואלי של אותו מאזין טלפוני. קריינות מקצועית היא מיומנות שדורשת כישרון רב, אך גם ידע מקצועי, אימונים וניסיון לאורך השנים. קריינים דואגים לבצע מדי יום אימוני דיקציה ונשימות ולשמור את המנעד הקולי שלהם מגוון, תוך שימוש בטכניקות שונות.

מורן לי קוגן קריינות מקצועית

מורן לי קוגן היא קריינית מקצועית מזה שש שנים וצברה ניסיון רב בעבודה במגוון רחב של עסקים. מורן בוגרת בית הספר הגבוה למשחק "בית צבי" ולימודי קריינות מקצועיים במכללת "גבע". עם ניסיון רב בדיבוב, משחק, הקלטת ספרי אודיו והקלטת תכנים שיווקיים, מורן מספקת שירותים מקצועיים גם ליצירת מרכזיות, צלילי המתנה ונתבי שיחות.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן