הקלטת פתיח למרכזיה

דמיינו לכם שהייתם מתקשרים לאיזשהו עסק והפתיח הקולי שהייתם שומעים היה של בעל העסק? רעשי רקע, משפטים ארוכים שמנסים לדחוף המון מידע, וניסיון להישמע מכירתי באופן שנשמע כמו חיקוי של פרסומות ברדיו. האם הייתם תופסים את העסק כרציני? סביר להניח שלא. קריינות לא מקליטים במשרד עם הטלפון, מדף שכתבתם ונתתם למישהו מהעבודה לקרוא, ובטח שלא עושים את זה לפני שמבינים את ההבדל שבין תוכן מכירתי לתוכן שיווקי. לא סתם כל תאגיד וחברה גדולה משתמשים בקריינים מקצועיים ביצירת קריינות לנתב שיחות ומרכזיות, ואף פאנטונים.

הקלטת פתיח למרכזיה

קריינות מקצועית היא לא סתם מקצוע כל כך עשיר וותיק, ועל אף שבעידן טכנולוגי שבו אנחנו בטוחים שאנחנו יכולים לעשות הכול בעצמנו, צריך להבין למה לא סתם אין עדיין רובוטים במקום שחקני קולנוע ותאטרון. מה שהופך סיפור לסיפור טוב, משחק למשחק אמין או פרסומת למוכרת, הוא כמות הרגש שהתוכן מצליח לייצר. כשאנחנו רוכשים דבר מה, לרוב נהיה מונעים מרגש ולא מהיגיון. גם אם מדובר במוצר אותו אנחנו באמת צריכים, כשנחליט לברור מבין כל הצעות השוק, ההצעה שלנו תלווה רבות ברגש- במוצר שנותן לנו ביטחון, במוכר שהצליח לגרום לנו לסמוך עליו. קריינות, כמו דיבוב, כמו משחק, הם אומנויות המתמחות בהפיכת טקסט לבעל רגש.

מורן לי קוגן קריינות מקצועית

הקלטת פתיחה למרכזיה אצל קריין מקצועי לא חשובה רק עבור הסאונד הנקי ותנאי האולפן והעריכה המקצועיים. מדובר ביכולת לדבר את הטקסט באופן שמבין את הלקוח ומבין את העסק, ויודע לקריין אותם ברגש הנכון. אצל מורן לי קוגן קריינות מקצועית תוכלו לראות את הטיפול בטקסט עוד בטרם הקלטתו. משלבי עריכת הטקסט ועד גרסאות הדמו השונות מהן תוכלו לבחור את הסגנון המדויק ביותר עבור העסק שלכם.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן