קריינות להמתנה בטלפון

כולנו מכירים את השלב בו אנחנו מתקשרים לעסק או חברה כלשהי במטרה לבצע רכישה או בפנייה לשירות לקוחות. כשנתקשר לחברות גדולות תמיד ניתקל בזמני המתנה שיועברו באמצעות פאנטון או הקלטה שמטרתם מצד אחד להנעים את זמננו, ומצד שני לקדם תוכן שיווקי. עם זאת, ישנם לא מעט עסקים בינוניים וקטנים שמשתמשים בשירותי קריין או קריינית להמתנה בטלפון על אף שאין צורך בהמתנה אמיתית. למען האמת, בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות תופעה גוברת של עסקים שמשתמשים בשירותים אלו מתוך הבנה של הפוטנציאל העסקי והכלכלי הטמון בהם.

זמן מסך שחבל לבזבז

כוח של תוכן שיווקי הוא דבר שקשה להתעלם ממנו, ובשנים האחרונות אנחנו מבינים איך יותר ויותר עסקים דואגים לפרסם ולשווק את עצמם בכל דרך אפשרית. אנחנו מוצפים בפרסומות כל הזמן, כל אתר שנגלוש בו, כל סרטו שנצפה בו ביוטיוב, יהיו מלאים כולם בפרסומות, גלויות וסמויות. עסקים רבים הבינו שיצירת "זמן מת" יכולה להיהפך ליצירת קרקע לתוכן שיווקי. מאותם זמנים מתים ניתן למצוא את זמני ההמתנה הטלפונים שהם בעצם רגעים בהם הקשב כולו מופנה כלפי התוכן שיועבר. לכן, ישנם לא מעט עסקים שמייצרים את זמן ההמתנה הפיקטיבי שמטרתו לקדם תוכן שיווקי, ואם יעשה באופן מקצועי, הוא יכול אפילו לחסוך חלק מזמן המכירה, או לקצר חלק מן התקשורת עם אנשי המקצוע של העסק.

מורן לי קוגן קריינות מקצועית

מי שמחפש קריינית להמתנה בטלפון צריך לזכור שיצירת תוכן שיווקי או זמני המתנה פיקטיביים עלולים, אם לא ייעשו נכון, עלולים ליצור אימפקט הפוך בצורת תחושת מיאוס אצל הלקוח הפוטנציאלי. מורן לי קוגן היא קריינית מקצועית מזה שש שנים עם ניסיון רב ביצירת מרכזיות, פאנטונים עסקיים וזמני המתנה בטלפון, וכן מתמחה בסוגים נוספים של קריינות.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן