קריינות מקצועית באנגלית

אנחנו חיים בעידן של רשתות חברתיות בו התוכן אותו אדם צורך מדי יום הוא בלתי נתפס. צפייה בסרטונים, קריאת פוסטים ותקשורת טוקבקים מעבירים לנו שעות פנאי רבות. העולם העסקי הפך תלוי ברשתות החברתיות, ובימינו, הדרך להצלחה עסקית תלויה רבות ביכולת שלנו לשלוט במדיה. כדי להצליח לפרסם מוצר או חברה, אנחנו צריכים היום להדק כל אלמנט פרסומי שיכול להבליט את התוכן שלנו, כמו כתיבה, בימוי, צילום עריכה וקריינות.

מורן לי קוגן קריינות מקצועית- איך לבחור קריין?

קריינות מקצועית היא אחת מאומנויות הפרסום הוותיקות ביותר, שקיבלה משנה תוקף נוסף, כשהצרכן הממוצע ברשת החברתית מקנה לסרטון חמש שניות לתפוס את תשומת ליבו, בטרם יעבור הלאה. קריין מקצועי, אותו תוכלו למצוא במאגר הקריינים של מורן לי קוגן, מיומן בשליטה ווקאלית בתוכן, ובהפיכתו לכזה שתופס את תשומת הלב עוד מהשניות הראשונות. תוכלו למצוא אצלנו קריינות מקצועית באנגלית כמו גם קריינות בעברית, ברוסית, בצרפתית ובשפות נוספות. קריינות טובה היא לא עניין של קול טוב, אלא טכניקה ומיומנות שנרכשת עם הזמן, ויש לה חוקים וכללים משלה. קריין טוב מבין את המוצר, את זהותו ומיתוגו, ואת קהל היעד אליו הוא פונה כשהוא מקריין.

קריינות מקצועית באנגלית ועברית

יש הרבה דברים שניתן לעשות היום בבית- לכתוב, לצלם ואפילו לערוך. אבל קריינות מקצועית, היא שילוב של יכולות ומיומנויות שנלמדות במשך שנים רבות, ושאסור להקל בהן ראש כשמייצרים חומר פרסומי. במיוחד אם בחרתם לשווק באינטרנט, יש לכם שניות בודדות להצליח ולהפוך את הפרסומת או את סרטון התדמית לרלוונטי עבור הצרכן הפוטנציאלי. מורן לי קוגן קריינות מקצועית הוא מאגר קריינים מהמקצועיים בארץ עם קריינים בוגרי בתי הספר הגבוהים למשחק בארץ כמו גם קורסים לקריינות מקצועית.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן