הקלטת פתיח למרכזיה מחיר

ישנן סיבות רבות שבגללן נבחר היכן להקליט פתיח עבור המרכזייה שלנו. מדובר במשהו שאמור ללוות אותנו זמן רב, ושאם נעשה אותו טוב, יכול לשמש עבורנו כלי שיווקי מצוין, כמו גם כלי ניהולי אפקטיבי. כשאנחנו מחפשים ליצור הקלטת פתיח למרכזיה מחיר הוא כמובן אחד הפרמטרים אותו נשקול. עם זאת, חשוב שנזכור שעל אף שאנחנו רואים הקלטות של מרכזיות כדבר מובן מאליו, מדובר בתחום מאד מקצועי שמעט אנשים יודעים לעשות אותו נכון.

מורן לי קוגן קריינות מקצועית

מורן קוגן היא קריינית מקצועית כבר למעלה משש שנים. בוגרת לימודי קריינות במכללת "גבע" ובוגרת בית הספר הגבוה למשחק "בית צבי". עם ניסיון במשחק ושידור רדיו, וקריינות עבור חברות גדולות, מורן בנתה באתר האינטרנט שלה מאגר קריינים מקצועי במיוחד שנותן מענה כמעט עבור כל צורך. ניתן למצוא באתר קריינים בעברית, באנגלית, בצרפתית וברוסית. עבודה של כל הקלטה, בין אם מדובר באודיו בוקס, פרסומות לרדיו ולטלוויזיה, סרטוני תדמית לאינטרנט או מרכזיות ונתבי שיחה, נעשית בצמוד ויחד עם הלקוח. בתחילה נשייף לכם את הטקסט ונהדק אותו, ובמידה ותצטרכו שירותי כתיבה, נוכל גם לספק אותם עבורכם עם קופירייטר. לאחר מכן תוכלו לבחור את הקריין שמתאים עבורכם ומבין יכולותיו ניצור ארבע גרסאות דמו המאופיינות ברגשות ובמסרים שונים, משחקים ווקאליים ואינטונציה. מרגע בחירת הדמו, תוך שלושה ימים ההקלטה הערוכה תעבור אליכם.

הקלטת פתיח למרכזיה מחיר

מורן לי קוגן קריינות מקצועית מציע שירותי קריינות נשית וגברית ברמה הגבוהה ביותר, אך עם מחיר שנגיש גם עבור עסקים קטנים ובינוניים. אל תמהרו להקליט בעצמכם וגם אל תמהרו ללכת לחברות היקרות ביותר. קריינות מקצועית היא לא עניין של מחיר טוב, אלא של התאמה ספציפית בין הקריין וביניכם.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן