נתב שיחות עסקי

בניית עסק הוא דבר מורכב מאד שהרבה אנשים מתקשים בהבנתו. לא סתם כמעט כל מכללה ואוניברסיטה בעולם היום מציעות תארים במנהל עסקים ויזמות. מדובר בעיסוק שמצריך מיומנויות שלרובינו אין, וגם אם ניחנו בחוש עסקי מפותח, אנחנו עדיין נפנה לאנשי מקצוע רבים כדי לייעל את העסק שלנו. מעטים העסקים שגם מעצבים את החללים שלהם, גם עושים לעצמם שיווק וגם מנהלים בעצמם את הכספים שלהם. כדי שעסק יצליח אנחנו צריכים לרדת לפרטים הקטנים ביותר ולוודא שכל אחד מהם עובד בצורה הטובה ביותר.

נתב שיחות עסקי

כמו שניקח מעצב פנים למשרד וללובי בו מתבצעת קבלת הקהל, כך אנחנו צריכים לקחת אנשי מקצוע המומחים גם במיתוג שלנו. לא מספיק שהמיתוג שלנו יהיה יפה, אלא הוא גם צריך להתאים ספציפית לזהות שלנו ולשדר את פני העסק. נתב שיחות לדוגמה, הוא אחד מן האלמנטים בעסק שהכי משדרים את אופיו. בין אם מדובר בלקוח פוטנציאלי, משקיע או ספק, כשהוא יתקשר אלינו, הדבר הראשון שהוא ישמע יהיה נתב השיחות, ואם הוא לא ייעשה בצורה רהוטה ורצינית שמשדרת את פניו של העסק, אנחנו יכולים להפסיד הזדמנויות עסקיות. רבים חוטאים וחושבים שהם יכולים להקליט את עצמם, אבל חשוב לזכור, זה שאנחנו גאוני מחשבים שנותנים שירותי סייבר ומכירים את העבודה לעומק, לא אומר שאנחנו יודעים לתקשר את יכולותינו עבור אדם שלא מבין בתחום כלום.

מורן לי קוגן קריינות מקצועית

מורן לי קוגן היא קריינית רדיו לשעבר בוגרת בית הספר למשחק "בית צבי" ומכללת "גבע" בלימודי קריינות. באתר מורן לי קוגן קריינות מקצועית תוכלו למצוא מאגר קריינים מקצועיים לבניית נתב שיחות עסקי שיתאים את אופיו של העסק וישמש כפנים שלכם ושל העסק עבור הזדמנויות עסקיות פוטנציאליות.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן