קריינית מקצועית

עולם הקריינות התפתח רבות בשנים האחרונות. היכולת הטכנולוגית שלנו ליצור אולפן הקלטות ביתי, וכן העולם האינטרנטי שקידם את תרבות "עשה זאת בעצמך", הפכו שווקים רבים לרוויי היצע. הבעיה היא שעולם הקריינות, בדומה לעוד עולמות מקצועיים רבים, סובל מלא מעט חובבנים שמציעים שירותים לכאורה מקצועיים. ישנם לא מעט אנשים שנולדים עם יכולות ווקאליות גבוהות, מסוגלים לשיר בצורה נעימה ואף בעלי אוזן מוסיקלית לחיקויים וכדומה. עם זאת, יש לזכור שקריינות מקצועית היא מיומנות יותר מאשר כישרון, ואם אנחנו מחפשים קריינית מקצועית או קריין מקצועי, חשוב מאד שנדע להבחין בדקויות הקטנות שבין הקלטה שנשמעת טוב, להקלטה נכונה.

מורן לי קוגן קריינית מקצועית

מורן לי קוגן היא קריינית בעלת ניסיון רב אותו צברה בעבודה עם עסקים מכל הסוגים. בין אם קריינות שיווקית למסעדות יוקרה או רשתות וחנויות בגדים. להבדיל מקריינים רבים, מורן היא בוגרת בית הספר הגבוה למשחק "בית צבי" וכן קורסי קריינות מקצועיים והשילוב שבין יכולות משחק ויכולות ווקאליות הן אלה שעושות את ההבדלים בין רמות קריינים שונות. בסופו של דבר, קריינות דומה למשחק במטרתה לייצר רגש אצל הצופה או המאזין ולמשוך אותו להמשיך לראות את הסרט, או להתעניין במוצר. מורן לי קוגן קריינות מקצועית היא חברת קריינות הפונה לעסקים קטנים וגדולים כאחד, עם מאגר קריינים רחב המאפשר הקלטות בעברית, אנגלית, ורוסית. הקריינים השונים הם בעלי הכשרה מקצועית ויכולות גבוהות במשחק, בדיקציה ובשליטה באינטונציות.

עבודה משותפת עם הלקוח

עבודת הקריינות המקצועית נעשית בשיתוף מלא עם הלקוח תוך הבחנה מדויקת באופיו של העסק או המוצר אותו העסק רוצה לשווק. לאחר שיוף הטקסט ושכתובו, נעשית בחירת הקריין, ולאחריה נשלחות סקיצות במגוון סגנונות מהם תיבחר הסקיצה שתיהפך להקלטה הסופית.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן