הקלטות מרכזיה כבר הפכו לפני שנים לכלי שיווקי פופולרי במיוחד. מעטים האנשים שיוותרו על ההזדמנות לשווק לאדם שכבר עשה מספר צעדים אל תוך עסקה עתידית עמם, וכבר התקשר אל העסק. בין אם מדובר בספק, לקוח או יזם/שותף עתידי, זה המקום שלנו למתג את עצמנו, ליצור הזדהות, להפעיל רגש, לשדר יוקרה ואולי אפילו לפרסם מבצע חדש. המצב התודעתי של אדם שרמקול מוצמד לאוזנו והוא דרוך בהמתנה שיענו לו, היא דבר שמאד קשה למצוא היום.
המתנה נעימה
במיוחד אם העסק שלנו נתקל לעיתים בשעות עומס בו המוקדנים או אנשים השירות שלנו לא מספיקים לטפל בכל שיחת טלפון מיד עם חיוגה, כדאי שנדע למלא את החלל הזה שבהמתנה לטלפון. ישנן מספר דרכים בהן ניתן לבחור. הראשונה היא פאנטון, כלומר, אותו שיר שמתנגן ברקע בזמן שאנחנו ממתינים. פאנטון טוב ישדר מוסיקה נעימה וקלילה שתלווה את ההמתנה ללא קולות צורמניים או שינויי מקצבים חזקים. הטקסט יישא את שמו של העסק יחד עם סלוגן קצר שמשדר את האג'נדה של החברה. דרך נוספת היא באמצעות טקסט קריינות שיכול להכיל תכנים רבים. הוא יכול לספר על מבצעים חדשים ומוצרים ספציפיים, והוא יכול גם להיות כללי ולדבר על החברה, השירותים שלה והישגיה השונים. כך או כך, פאנטון או קריינות יעשו שניהם על ידי קריין מקצועי.
מורן לי קוגן קריינות מקצועית
הקלטות מרכזיה או פאנטונים ניתן לעשות אצל מורן לי קוגן קריינות מקצועית שסיפקה במהלך השנים שירותים לעסקים מצליחים רבים בארץ. תוכלו למצוא אצלנו קריינים מקצועיים בסגנונות מגוונים ושפות שונות, שיודעים לא רק לדבר את הטקסט, אלא גם לשחק אותו באופן בו גם ינעימו את ההמתנה, אך גם ישווקו את העסק.