דרוש קול רדיופוני

בואו ללמוד איך עושים כסף מקריינות!

אם תמיד אמרו לכם שיש לכם קול נעים ורדיופוני, וחבל כי אתם שדרני רדיו מבוזבזים, אולי באמת כדאי שתשקלו לעשות מזה קריירה. הביקוש לקריינות גדול מאוד לעומת ההיצע, זה נתון שתוכלו לבדוק בקלות. 

קריינות היא תחום רחב מאד ומשתמשים בה בכל כך הרבה שימושים שמבלי לשים לב, היא מקיפה אותנו ונמצאת בשגרה שלנו כל יום. מדובר באחד מהכלים השיווקיים הנפוצים ביותר בעולם ואנחנו יכולים למצוא קריינות באוטובוס שמכריזה על התחנה הבאה, קריינות בסופר שמכריזה על מבצעים, קריינות בטלוויזיה, בפרסומות ברדיו, באינטרנט וברשתות החברתיות, ואפילו בנתבי שיחות.

 

 

אז איפה הקושי הגדול?

לדעת היכן למצוא את הלקוחות ולהתחיל להכנס אל תוך התעשייה. 

אני יודעת, זה לא פשוט וזה נראה כאילו זה עולם רחב ולא ממש מובן איך ניתן להביא לקוחות חדשים. אבל יש לי חדשות טובות עבורכם.

זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים! 

קודם כל נצא מנקודת הנחה שאתם לא הופכים להיות שכירים באיזה משרד קריינים שיש שם ערבי צוות וחופשות באילת על חשבון החברה.. אלא אתם הופכים להיות ספק. ספק שירות. השירות הוא הקול שלכם. ברגע שאתם מפנימים שאתם הופכים להיות עצמאיים, ההבנה שהעסק הוא אני ואני הוא העסק וקריינות היא עסק לכל דבר, מתחילים לפעול בכיוון הנכון. 

אבל אמאל'ה… עכשיו אני צריך להיות עסק?

נתחיל מהפשט – להפוך לעוסק פטור זה לא סיפור בכלל. אתם פטורים מתשלומי מע"מ ומכל מיני דרישות מיסוייות שנדרשות בהמשך הדרך כאשר העסק גדל. אתם עוד לא שם. בהתחלה מדובר בתהליך פשוט מאוד, מרימים טלפון לרואה חשבון ומבקשים שיעשה הכל בשבילכם – לרוב זה גם לא עולה הרבה כסף. 

אז אם בכסף עסקינן – בואו נוריד את הדרמה ונתחיל לפעול.

 

אבל רגע שנייה, למה שתאמינו לי?

נעים מאוד מורן לי קוגן קריינית מקצועית כבר יותר מעשור. אני מקריינת למגוון משרדי פרסום ושלל חברות הפקה, כמו גם לקוחות פרטיים. יש לי קריינים בעברית אנגלית ורוסית. אני מקריינת פרסומות, סרטי תדמית, סרטי פנים חברה, נתבי שיחות, ביזנספונים ועוד… אני מכירה את התחום ועובדת כבר שנים עם לקוחות חוזרים וחדשים מכל התחומים. 

 

טוב, אני רוצה להיות קריין מקצועי! אבל איך?

אז לפני שאתם קופצים על כל מודעת דרוש קול רדיופוני עם הקול שלכם, חשוב שתדעו שמעבר לכישרון, מדובר במיומנות שצריך לרכוש. קריינות מקצועית היא לא רק קול. העולם מלא בזמרים מוכשרים אך במעט מאד קריינים מקצועיים. פרסומת טובה לא סתם תשתמש בקול נעים ורדיופוני, אלא בקול שתואם ספציפית את המוצר ואת נתח השוק אליו הוא פונה. קריינות בחנויות בגדים צריכה לדעת לשווק מבצעים מבלי לדחוף תוכן בכוח ולהמאיס על הלקוח את חוויית השופינג. קריינים מקצועיים למדו קריינות מקצועית במכללות ובקורסים, וחלקם אפילו בוגרי בתי ספר למשחק. מדובר בכלי שהוא הרבה יותר רגשי, מאשר טכני, וצריך לשחק נכון אל תודעת הלקוח.

אוקיי נו, אז איך עושים את זה? 

אוו בדיוק בשבילכם – אלו שקראו עד לכאן ולא נבהלו מהקטע של העוסק הפטור ועשו פרסה אל אתרי קניות אונליין, אני כותבת את הדברים הבאים. הדרך לעשות כסף מקריינות היא קלה יותר ממה שאתם חושבים – צריך לעשות מספר צעדים פשוטים כדי להתחיל להניע את הגלגל. האם זה אומר שתהפכו להיות גיל קומר בתוך שנה וחצי ולהיות מושמעים בכל תחנות הרדיו וערוצי הטלוויזיה? רוב הסיכויים שלא, אבל האם תתחילו לעשות מזה כסף? רוב הסיכויים שכן – אם תפעלו נכון. 

 

בואו נחלק אתכם לשתי קבוצות – 

קבוצה ראשונה – אתם בעלי רקע בתחום הקולי, אתם מכירים את חללי ההדהוד שלכם ויודעים לשחק עם הקול שלכם ולהתאים אותו למגוון עבודות קריינות ובנוסף יש לכם את הידע הטכני להקליט ובעלי אולפן הקלטות ביתי וכל מה שאתם זקוקים לו הוא הידע כיצד להביא עבודות קריינות וכיצד להגיע אל לקוחות. 

קבוצה שנייה – יש לכם רצון ענק לעבוד בתחום, אולי אפילו לעשות הסבת מקצוע, אבל אין לכם רקע בכל הנוגע לתחום הקולי, או הטכני אבל קיבלתם פידבק מהסביבה שיש לכם קול מעולה שיכול להניב לכם תמורה. 

 

אם אתם נמנים עם הקבוצה הראשונה מה שאתם צריכים זה אחד משלושה – או ללכת ללמוד שיווק, או לקפוץ למים ולקוות שתצליחו לשחות בתעשייה או ללמוד איך אפשר תכל'ס לעשות כסף מקריינות בארבעה צעדים פשוטים. 

הכנתי לכם הדרכה (כחלק מקורס מלא) שעוברת אתכם שלב שלב מה אתם צריכים לעשות על מנת להתחיל לעבוד בתחום. הדרכה שלמדתי אותה על בשרי במשך מספר שנים שהלוואי והייתי יכולה לחסוך את כל הלחצים והבעיות המיותרות של אז. 

ההדרכה קלה ופשוטה ומדברת בשפה פרקטית ויישומית ובמחיר של ארוחת ערב זוגית.  לא שווה לכם להפסיק לכתת רגליים בין טלפונים ופשוט להתחיל לעסוק במקצוע? 

רוצים את ההדרכה? לחצו כאן >> אני רוצה את ההדרכה! 

ועכשיו אני מגיעה אליכם הקבוצה השנייה, יש לכם רצון ללמוד את המקצוע ולהתחיל לעסוק בו אבל אין לכם רצון או משאבים להגיע לקורס (שלרוב עולה אלפי שקלים) פעם בשבוע במשך תקופה ולהתחייב לקורס שמתחיל ונגמר והחומר שלמדתם נשאר בעבר… 

עליכם חשבתי לפני כשלוש שנים, הרבה לפני שהקורונה הפציעה… בגלגול הקודם כשלמדתי קריינות היו לי כל כך הרבה חוסרים בקורס שהשלמתי לבד ברגע שקפצתי למים והתמודדתי עם מצבים אמיתיים מול לקוחות. היה לי כל כך חבל ששמתי כסף ולא קיבלתי בעבורו תמורה וזה העסיק אותי במהלך השנים. את הידע שלי למדתי במהלך יותר מעשור שבו אני עוסקת כקריינית ולפני שלוש שנים החלטתי שאת הידע האמיתי, כזה שבאמת נותן ערך ובאמת באמת מלמד ומעשיר וגורם לתלמידים עשייה אני רוצה להעביר הלאה. 

ואז חשבתי לפתוח קורס קריינות, ומשהו הציק לי. עם הזמן הבנתי שמה שהציק לי היה העובדה שעל מנת לתחזק קורס קריינות אצטרך לגבות אלפי שקלים מהתלמידים וזה משהו שלא רציתי כי לא אני לא מאמינה שעל מנת ללמוד קריינות צריך לשלם כל כך הרבה. 

כאן התגבש לי הרעיון ליצור קורס קריינות אונליין. 

ואז הקורונה הגיעה. והבנתי שחשבתי נכון, אז הלכתי על כל הקופה. 

יצרתי קורס קריינות איכותי, בעל ערך, כזה שעובר עם התלמידים שלב שלב, החל מהשלבים הראשנים של חוקי לשון וטריקים קריניים, ועד לשיחות מכירה עם לקוחות. כשמכרתי את הקורסים הראשונים שלי הבנתי שיש לי זהב בין הידיים. התלמידים שלי אמרו לי שהמחיר חייב לעלות ואני לא הסכמתי. 

אני בדעה שכדי לעסוק במקצוע צריך ללמוד מבלי להשקיע אלפי שקלים ובעיקר לקפוץ למים עם הכלים הנכונים!

חלום לא מתגשם מעצמו, לנו הכוח להפוך את החלום למטרה ברת השגה. אז אם יש בכם את הרצון להפוך את החלום למטרה ולעסוק במקצוע שלא תלוי מקום, כזה שאפשר לעסוק בו מכל מקום בעולם ושום קורונה לא משפיעה עליו – 

היכנסו ללינק ותוכלו לקבל את כל המידע על הסלולים שהקמתי עבורכם וכמובן המחירים 

היכנסו ללינק >> כן אני רוצה להפוך את החלום למטרה!

 

שנדבר רגע על הקורס עצמו?

הקורס הוא קורס היברידי, כלומר מורכב משיעורים ותרגולים מוקלטים ובנוסף (בעיני החלק החשוב ביותר) יש את הפידבק.

מהו הפידבק? בקורס ישנם שיעורי בית שכדאי להגיש על מנת לקבל ממני פידבק מפורט. במידה וצריך אני מבקשת לשלוח שוב ושוב עד שהתרגיל יוצא ברמה מספקת, שלכם ושלי. אני מלווה אתכם לאורך כל הקורס בין אם בשאלות על התוכן ובין אם בשאלות מגוונות אחרות (למשל אני מלווה ותומכת נפשית בתהליך רכישת האולפן הביתי הראשון! נשמע מפחיד וגדול ויקר אולפן ביתי? אני מאמינה שתגלו כמה הדברים פשוטים יותר כשמקבלים את ההדרכה הנכונה)

הקורס בנוי בצורה כזאת שאת החומר אתם לומדים בזמן שלכם ובקצב שלכם, והוא פתוח לכם מכל מקום על ידי שם משתמש וססמה. 

והשוס הגדול? הקורס נשאר אצלכם! מרגע שאתם רוכשים אותו הוא הופך לשלכם לנצח! כן גם בעוד שנתיים כשתרצו להיזכר במשהו תוכלו לצפות בחומר. 

ויש עוד…!

כאשר נוספים סרטונים חדשים, גם אותם אתם מקבלים בחיבלה שרכשתם. 

 

טוב קלטתי על חלק מכם שאתם מהירי החלטה, אז אני מצרפת לכם לינק ישיר לקורס (גם שם יש פירוט מה כולל כל פרק, כמות שיעורים ועלות) 

לחצו עליי לרכישת קורס קריינות אונליין!

 

רוצים לדבר אתי?  לשאול שאלות בנוגע לקורס או לשיעורים נוספים שניתן לרכוש בנפרד או להרהר על משמעות החיים? לחצו על-

>> כתבו לי לוואטסאפ <<

 

קריינות היא מקצוע מדהים, אשמח לעזור לכם להיות חלק ממנה.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן