קריינות רדיו וטלוויזיה

על מנת להציע שירותי קריינות רדיו וטלוויזיה, אי אפשר להסתפק בקולות יפים בלבד. קריינות רדיו וטלוויזיה מקצועית דורשת הרבה מעבר לשליטה לא רק בגוון הקול ובאינטונציה. היא דורשת כושר ריכוז, שליטה מלאה בשפה, יכולת משחק ואלתור, יכולת עבודה תחת לחץ ועוד. עלות שעת הקלטה באולפן רדיו או אולפן טלוויזיה, לא מאפשרת מרווח רחב מדי לטעויות. קריין מקצועי צריך להיכנס לאולפן, לעבור על הטקסט, לחבוש את האוזניות ולצאת לדרך, אם הוא לא יצליח לבצע את המשימה ולסיים את תפקידו במועד שנקבע, הוא עלול לגרור את ההפקה כולה לעיכובים שבסופו של דבר ייפגעו בה. לכן, אם אתם עומדים בפני הפקה של תשדיר רדיו או טלוויזיה, אתם צריכים לבחור קריינים, לא רק על פי צבע הקול וסגנון הקריינות שלהם, אלא גם בהתאם ליכולותיהם המקצועיות.

קריינית הרדיו המנוסה מורן קוגן, מעמידה לרשותכם, המעוניינים בשירותי קריינות רדיו וטלוויזיה, לא רק את הניסיון המקצועי העשיר שלה, הכולל השתתפות במספר רב של הפקות רדיו וטלוויזיה, אלא גם את אחד ממאגרי הקריינים המגוונים והאיכותיים בישראל. במאגר הקריינים של מורן קוגן, תוכלו למצוא קריינים וקרייניות, השולטים בעברית, אנגלית ורוסית, קריינים בעלי יכולות משחק, שיבצעו עבורכם תפקידי קריינות מורכבים, קריינים המתמחים בדיבוב ויצירת דמויות ועוד.

על מנת שתוכלו להפיק קריינות רדיו וטלוויזיה, באופן היעיל והאיכותי ביותר, השלב הראשון בבחירת הקריינים, כולל אפיון ותיאום ציפיות. אם אתם יודעים, איזה סגנון של קריינות רדיו וטלוויזיה דרוש לכם, תקבלו ממורן מספר הצעות, מהן תוכלו לבחור, תוך קבלת ייעוץ מקצועי, את הקריין או הקריינית שיתאימו באופן הטוב ביותר לתשדיר הרדיו או הטלוויזיה אותו אתם מפיקים. מורן והצוות שלה ילוו אתכם ואת הקריינים שבחרתם עד לשביעות רצונכם המלאה מהתוצאה.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן