קריינות למרכזיות וביזנספון

מי מאיתנו לא התקשר אל גוף, ארגון או חברה מוכרת ולא שמע ברקע צליל המתנה עסקי או מרכזייה הנותנת מידע מתומצת על החברה? אומר לכם עכשיו דבר חשוב ביותר- צליל המתנה עסקי מקצועי הוא פרסום כמעט בחינם לעסק שלכם! חשבו על כך שכל מי שמתקשר אליכם, בין אם אתם עסק גדול ,בינוני או קטן ישמע במשך כ- 25 שניות את הדברים החשובים ביותר על העסק שלכם. זוהי פלטפורמה שיווקית שמציגה את העסק שלכם כרציני וממוסד, אמין וככזה שנרצה לשכור או לקנות את שירותיו. זכרו- זהו הרושם הראשוני למי שמתקשר אליכם, תנו לו את ההרגשה שהגיע למקום הנכון.

כיצד תעניקו ללקוחות המתקשרים עליכם את הרושם הזה? על ידי כך שתקדישו מחשבה ותשקיעו בכתיבת הטקסטים בהקלטת הקריינות ובשילוב מדויק שלה במערכת. ראשית עליכם לדעת בדיוק איזה סוג של מסרים אתם מעוניינים להעביר. האם מדובר במסר תדמיתי הנוגע לעסק שלכם? או אולי במסרים שיווקיים מניעים לפעולה? השלב הבא, לאחר ניסוח המסרים הוא בחירת הקריין או הקריינות שיבצעו אותם. זוהי החלטה משמעותית ביותר אשר תשפיע על אופי הקריינות ועל ההשפעה שלה על המאזינים. גוון הקול של הקריין או הקריינית: צעיר, מבוגר, צעיר או סמכותי, אינפורמטיבי או מכירתי, הוא הקול האנושי של העסק שלכם. לבסוף, תשולב הקריינות, כפי שהחלטתם עליה במערכת הניתוב הקולי שלכם בהתאם למבנה שלה. חלק זה בתהליך דורש דיוק רב ותשומת לב לפרטים.

אתר הקריינות המקצועית של מורן קוגן מאפשר לכם לבצע את השלבים השונים בתהליך באופן יעיל ומקצועי. תוכלו לבחור קריינים מתוך מאגר מגוון, לקבל ייעוץ מקצועי בבחירת הקריין והתאמת גוון הקול שלו למסרים שלכם, וליהנות משירתי הפקה מתקדמים שיהפכו את המרכזייה שלכם לכלי שיווקי ותדמיתי לכל דבר ועניין.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן