פתיח קולי לעסק

אנחנו נמצאים היום בשלב ביניים שבו אנחנו מנהלים את החיים שלנו בשני מישורים- הפיסי והדיגיטלי. בעוד חלקינו עושים את כל הקניות שלנו בצורה דיגיטלית דרך האינטרנט ומשלוחים, חלקינו עוד מתקשים לעשות את המעבר וצריכים לראות בעיניים, להרגיש בידיים ואולי אפילו להרוויח הזדמנות למיקוח. לא סתם כל עסק שמחזיק שירותים דיגיטליים של רכישה באינטרנט, עדיין מעמיד שירות טלפוני עבור מי שצריכים לשמוע קול אנושי כדי להבין לעומק או לטפל בבעיות שירות בהן נתקלו בעת ביצוע העסקה.

פתיח קולי לעסק

כשם שבמרכזו של הבאנר העליון בכל אתר יהיה כתוב שמו של העסק, וכשם שמעל כל בית עסק יהיה שילוט של שמו, כך אנחנו צריכים להתייחס גם לשירות הטלפוני שלנו. לא סתם אנחנו משקיעים רבות בסלוגנים ועיצובים, הכניסה לאתר או לחנות שלנו הם הפנים של העסק שלנו ומהווים את הרושם הראשוני. כיוון שאין ביכולתנו להציג פנים וויזואליות למענה הטלפוני שלנו, חשוב שנקנה לו פתיח קולי מושקע ומקצועי לא פחות. שיהיה מצד אחד אינפורמטיבי, מצד שני מתומצת, וחשוב מכל, פונה לרגש של הלקוח ומשדר אותנו, את העסק, ואת המוצרים שלנו. פתיח לסוכנות רכב יוקרתית תהיה שונה מפתיח למסעדת טייקאווי אסיאתית זולה וחשוב שנדע לעשות את ההתאמה הזאת. אצלנו ב- מורן לי קוגן קריינות מקצועית תוכלו למצוא קריינים וקרייניות בשפות שונות ובסגנונות שונים עבור העסק שלכם.

מורן לי קוגן קריינות מקצועית

לא תמצאו אצלנו רק קריינים ליצירת פתיח קולי לעסק אלא גם קריינים לפרסומות וסרטים, מדבבים וקריינים ברדיו מקצועיים. עם ניסיון קריינות עבור חברות גדולות, כמו גם עסקים קטנים ובינוניים, מורן קוגן מציעה מאגר קריינים בעלי יכולות משחק שיבנו יחד איתכם, תוך עבודה משותפת, את הקריינות שמתאימה עבור העסק שלכם.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן