פתיח עסקי לטלפון

פתחתם עסק חדש? הצלחתם לדוג כמה לקוחות שהתעניינו אבל בסופו של דבר גילו שהשירות או המוצר שלכם הוא לא מה שהם מחפשים? עסקים בתחילת דרכם משקיעים משאבים רבים בלקוחות לא פוטנציאליים, ובניסיון למכור לנתחי אוכלוסייה שכלל לא מתאימים להם. אחת הסיבות לכך היא שאנחנו יורים לכל עבר מבלי למקד לאוכלוסייה ספציפית, ומבלי שעוד מיקדנו ודייקנו את עצמנו בתור עסק. אחד הדברים שחשובים לעסק בבנייתו הוא המיתוג שלו, בניית הזהות העסקי והשיווקית שתגדיר אותו ואת הקהל שאליו הוא פונה, ויש דרכים רבות לעשות זאת.

עיצוב זהות

זהות יכולה להיבנות בצורה וויזואלית. מעצב פנים ומעצב גרפי, שבונים את החללים הפיסיים כמו גם החללים הדיגיטליים של העסק. החל מאולם תצוגה ועד לאתר האינטרנט או הדף ברשת החברתית. העיצוב שלנו אומר רבות אופיו של העסק וטווח המחירים אותו הוא מציע. אפילו פתיח עסקי לטלפון יכול לעזור בבניית זהות. בין אם נבחר קול של גבר או של אישה בעברית או אנגלית, ובין אם נבחר בין טון סמכותי וקריר לטון רך ונעים יותר, יש משמעות רבה לקול שלנו כמו לעיצוב הוויזואלי שלנו. כשם שנחפש מעצב גרפי מקצועי, גם פתיח לטלפון צריך להיעשות באופן מקצועי, באולפן, עם קריין ועורך מיקס. מורן לי קוגן קריינות מקצועית מציעה שירותי קריינות לעסקים, עם ניסיון עשיר בפרסומות, נתבי שיחות ודיבוב סרטים.

מורן לי קוגן קריינות מקצועית

השירות שניתן אצלנו ביצירת פתיח עסקי לטלפון עובד בשיתוף מלא עם הלקוח. מהידוק הטקסט והגהתו ועד לבחירת גרסת הדמו שמתאימה ללקוח. עם מבחר קריינים מקצועיים, תוכלו לבחור קריינות נשית וקריינות גברית בשפות שונות, ובסגנונות שונים אותם נתאים לעיצוב הזהות שלכם, ולמיתוג נכון של העסק שלכם.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן