פאנטון עסקי מחיר

ישנם שיקולים רבים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון כשאנחנו יוצרים לעסק שלנו פאנטון, שינעים את זמן ההמתנה של המתקשרים. נצטרך לבחור בין קול נשי וקול גברי, ובין סגנונות מוסיקליים שונים. אחד הדברים שנצטרך למקד בהם את תשומת ליבנו, הוא הטקסט אותו נרצה להגיש בשירת הפאנטון. יש שיחליטו על מנגינה בלבד, אבל רובינו נרצה לנצל את זמן השידור של הפאנטון להעברת מסרים, ובצדק. העלות של פאנטון היא נמוכה אל מול העובדה שיש לך סוג של פרסומת קטנה שמנעימה את זמנו של הלקוח.

פאנטון עסקי מחיר

כמו כל דבר אחר, כשנחפש אחר עסקים שמייצרים פאנטונים, אחד הפרמטרים שאותם נבדוק הוא המחיר. עם זאת, צריך לבדוק שאנחנו לא נופלים למחירים נמוכים במיוחד. ישנם אנשים רבים שניחנו בקולות רדיופוניים ויכולות שירה ומנצלים את הכישרון המולד שלהם למתן שירותים כהקלטת פאנטונים. אבל הקלטת פאנטון, אם נחליט לשלב בה מלל, היא לא סתם שיר שמנעים את הזמן, אלא הופכת לחומר שיווקי, שמסתכן במיצוי הסבלנות של הלקוח. אנשים לא אוהבים שדוחפים להם חומר פרסומי בכוח, ולא סתם רבים מאיתנו מעבירים פרסומות בזמן שהם מקשיבים לרדיו. הקלטת פאנטון דומה רבות לקריינות, מדובר במיומנות שמטרתה היא להלך על הקו הדק שבין העברת מסרים ובין הנעמת זמנו של המאזין. הטקסט, באופן דומה, צריך להיות שיווקי ולא מכירתי, מתומצת ולא מעמיס.

מורן לי קוגן קריינות מקצועית

אז כשתחפשו אחר פאנטון עסקי מחיר הוא אולי דבר שתצטרכו לחשוב עליו, ואצל מורן לי קוגן קריינות מקצועית תמצאו קריינים מקצועיים, שלמדו את התחום, ומעמידים מחיר בו יכולים לעמוד גם עסקים קטנים ובינוניים. עם ניסיון של שנים במשחק, רדיו וקריינות, מורן קוגן מציעה שירות מהיר, יעיל ומדויק עבורכם.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן