איך לבחור קריין?

דבר ראשון, כשמדובר בבחירת קריין לפרויקט שלכם, צריך קודם כל להתחבר אליו . ממש כמו בדייט . אם יש קליק, אפשר כבר לחשוב הלאה- האם אותו קריין או קריינית ייצגו אותי נכונה? האם יצליחו להעביר את המסר הרצוי? האם ישדרו חיוביות כנדרש? אם עניתם כן על כל השאלות האלה, סימן שזהו הקריין או הקריינית עבורכם!

אך מה עושים אם נתקלים בהתלבטויות?

בדיוק בשביל זה אני נמצאת כאן עבורכם ובשבילכם. בשיחת טלפון קצרה נוכל לברר יחדיו מהו המסר הרצוי עבור הפרויקט שלכם, מהו קהל היעד, איזה אופי צריך להיות לקריינות , איזה טמפו וכמובן האם נצטרך קריין או קריינית.

נמצא יחדיו תשובות לכל השאלות החשובות הללו ולאחר מכן נבצע סקירה קלה של הקריינים באתר על מנת למצוא את הקול המושלם עבורכם.

על מנת לחסוך זמן וכסף, רצוי לעבור על עבודות הקריינים טרם שיחת הטלפון ולמצוא שניים שלושה קולות שהכי מצאו חן בעיניכם, כל זאת על מנת שלא תהיה הרגשה של התפשרות על קול מסוים.

מהרגע שמצאנו את הקול המתאים לכם , אנו עוברים לשלב הנקרא תיאום הציפיות. בתיאום הציפיות אנו מבררים לעומק מהו אופי הקריינות (אל דאגה מדובר בדקות אחדות אך מאוד חשובות). את אותו הטקסט ניתן לבצע באופנים רבים, ולכן חשוב מאוד להחליט טרם העברת העבודה לקריין, האם מדובר בקריינות רכה או מכירתית , קריינות אסרטיבית או מעט בדחנית, קריינות משחקית או קריינות רצינית ועוד.

מסיום ההחלטות, העבודה מועברת לקריין או הקריינית אשר שולחים ללקוח דגימה קטנה מן הטקסט, אשר אותה על הלקוח לאשר להמשך עבודה ובזה סיימנו! מוזמנים לעבור על עבודות הקריינים, תהנו!

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן
פתחו צ'אט
צרו קשר
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
דילוג לתוכן