קריינות לעסק

לעסקים יש דרכים רבות להתקדם. חלקן תלויות בשותפויות עסקיות וניצול הזדמנויות, וחלקן בשכלול העסק עם פנייה לאפיקים חדשים. למצוא שדות חדשים לזרוע בהם לקוחות, כמו גם לשדרג את יחסינו עם הלקוחות הקיימים. שיווק ופרסום הם נחלתו של עולם העסקים ואם החלטתם להשתכלל בתחום, בטח חשבתם על מושגים כמו קריינות, תדמית, קידום ממומן ועוד. אם שאלתם את עצמכם פעם איך עושים קריינות לעסק בצורה מקצועית, והחלטתם שהגיע הזמן לשדרג את עצמכם, יש כמה שלבים שצריך לעבור בדרך לפני שמתחילים להקליט.

גיבוש זהות ואסטרטגיה

עולם השיווק עובד על זהויות ואסטרטגיות. אנחנו בונים למותג זהות ועליה אסטרטגיה, שמטרתה למכור אותו לקהל יעד מסוים באופן ספציפי. כשאנחנו פונים לקריינות, אנחנו צריכים לזכור שבטרם נבחר קריין, אנחנו צריכים ליצור טקסט. הטקסט צריך להיות שיווקי, הוא צריך להכיל בו זמנית גם מידע וגם חוויה. לעניין ולרגש. הטקסט שלנו צריך להיות תואם את הזהות ולהיכתב בשבילה. טקסט לחנות פרחים צעירה בתל אביב, יהיה שונה מטקסט למלון יוקרה בירושלים. אצל מורן לי קוגן קריינות מקצועית תמצאו בנוסף לשירותי קריינות גם שירותי הגהה, שכתוב ועריכה, כמו גם כתיבה מלאה עם קופירייטר מומחה. כעת, הגיע הזמן לחפש את הקריין המתאים- גבר או אישה, עברית או שפה אחרת. מתוך אלה, אנחנו נברור את הקריין הנכון ואיתו נעשה כמה גרסאות דמו שמהן יבחר הלקוח את זו שמתאימה לו.

הקלטה אצל מורן לי קוגן קריינות מקצועית

תוך שלושה ימים מבחירת הדמו תקבלו את הגרסה המוקלטת, ערוכה לאחר מיקס באולפן מקצועי ומוכנה לשידור. קריינות לעסק היא תחום מאד ספציפי שרבים נוהגים להקל בו ראש, אך הוא חייב להיעשות בצורה מדויקת שתדבר את העסק שלכם.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן