קריינות לסרטי תדמית

אחת מן הדרכים הנפוצות בימינו לשיווק עסקים הוא סרטוני תדמית. אנשים מרבים להתבלבל בין פרסומת לסרטוני תדמית, ועל אף שישנם מכנים משותפים, מדובר בשני מוצרים שיווקיים שונים. בעוד אורכה של פרסומת אינטרנטית הוא כחצי דקה, סרטון תדמית יכול להגיע גם לשתי דקות. פרסומות לרוב ישדרו מסר יחיד ומדויק שפוצח להיות אפקטיבי ביותר, בעוד סרטוני תדמית מעבירים מספר מסרים כלליים יותר, כמו "סיפורו של העסק" ו-"האנשים שמאחורי". עכשיו עולה השאלה, איך מקריינים את שניהם?

על אסטרטגיה וקריינות

בעוד המטרה של השניים למכור, הם משתמשים באסטרטגיות שונות. פרסומות יכולות לפנות לקהל שלא מכיר וגם לא חיפש את החברה או המוצר, ו"לדוג" אותו פנימה. לעומת זאת, סרטוני תדמית מדברים אל מי שכבר נכנס לאתר או לעמוד, ועכשיו מחפש היכרות מעמיקה. בחירה בקריינות צריכה להיעשות בהתאם לצורה השיווקית בה נבחר. קריינות היא לא דבר כללי ולא כל קריין מתאים לכל עסק. קריינות לפרסומות חייבת תוך רגע למשוך את האוזן של הצופה, בעוד קריינות לסרטי תדמית צריכה ללוות את התוכן ולהעביר אותו כאילו בעל העסק עצמו מדבר עם הלקוח. אצלנו ב- מורן לי קוגן קריינות מקצועית תוכלו למצוא קריינות למצגות וסרטי תדמית כמו גם קריינות לפרסומות, מרכזיות, דיבובים ועוד.

קריינות לסרטי תדמית איך מתחילים?

ראשית, אחרי שיצרתם את הסרטון ואת הטקסט, ואתם כבר יודעים את זהות המותג שלכם, אתם צריכים לבחור בין קריינות גברית או נשית ובשפה המתאימה. באתר של מורן לי קוגן קריינות מקצועית תוכלו למצוא מאגר קריינים מעולה לשפות שונות, גם וגברים וגם נשים. לאחר שנמצא לכם את הקריינות הנכונה, נערוך מספר גרסאות דמו ולאחר שתבחרו את הנכונה עבורכם, נצא להקליט באולפן מקצועי, וזהו, הקריינות מוכנה.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן