קריינות לנתב שיחות

בכל חברה או עסק יש מרכזייה. דרך המרכזייה העסק יכול לנתב את השיחות הרלוונטיות לאנשי המקצוע הרלוונטיים. ניתוב השיחות שמגיעות לעסק שלנו חשוב במיוחד כי הוא מסייע לנו לעבוד בצורה יעילה יותר, הוא חוסך לנו כוח אדם וזמן עבודה רב. כאשר מישהו מטלפן אל העסק שלנו והוא מופנה על ידי ניתוב שיחות למנהל השיווק או למנהל קשרי לקוחות יותר קל לנו כעסק לפעול ויותר קל ונוח ללקוחות או לשותפים העסקיים שלנו לעבוד אתנו. ניתוב השיחות מתבצע על ידי מערכת ממחושבת וקול מוקלט. את ההקלטה של נתב השיחות לא כדאי לנו לעשות לבד אלא להניח לקריין מקצועי לעשות זאת. קריינות לנתב שיחות היא יעילה יותר ומקצועית יותר.

אבל יעילות היא לא הדבר היחיד שקריין מקצועי יכול לתרום לנתב השיחות שלנו. כשמישהו מתקשר אל העסק שלנו ומגיע לנתב, בין אם מדובר בלקוח, ספק או משקיע פוטנציאלי, הפנים הראשונות של העסק בהן הוא נתקל זה קול הנתב שלנו. הקול שלנו הוא חלק בלתי נפרד מהזהות שלנו, ואם הוא ישדר רצינות, אנחנו נשדר רצינות. סגנון דיבור וקול הם מהדברים שהכי משפיעים על תפיסת רושם ראשוני בקרב בני אדם. בעוד קול רך ונעים יכול לספק תחושה נינוחה וחברית של אדם שאפשר לסמוך עליו, קול סמכותי וקריר יכול לשדר לנו אדם רם מעלה ובעל יכולות גבוהות. כחלק מאסטרטגיית המיתוג של העסק שלנו אנחנו צריכים לעצב את הנראות שלו, אבל גם את הקול שלו.

הזדמנות שיווקית שחבל לפספס

נתב שיחות הוא גם סוג של זמן שידור שכבר שילמנו עליו. כשאדם מחכה על הקו, הוא דרוך וקשוב לרגע שיענו לו, וזה זמן מצוין לשלוח לו מסרים אינפורמטיביים ושיווקיים. בין אם בבחירת פאנטון עסקי ובין אם מדובר בקריינות קצרה מדויקת של משפטים בודדים שיכולים לנצל את "זמן השידור" למכירה. כמובן, שיווק דרך נתח שיחות ומרכזייה הוא דבר שצריך לעשות אותו בעדינות רבה, כי במקרה הגרוע ביותר שניסינו לדחוף יתר על המידה, אנחנו עלולים ליצור מיאוס בקרב הלקוח הפוטנציאלי שפשוט ינתק את השיחה.

קריינות לנתב שיחות על ידי קריין מקצועי

קריינות לנתב שיחות צריכה להיערך אך ורק על ידי קריין מקצועי. קריין מקצועי יכול לקריין את שם השלוחות בכל אחת מהשלוחות בנתב השיחות שלנו. קריין מקצועי יכול לקריין לנו את ניתוב השיחות גם במגוון שפות כולל עברית, אנגלית, ערבית ורוסית ואפילו צרפתית. כאשר מערכת ניתוב השיחות בחברה שלנו מושמעת במגוון שפות יותר קל לנו לפנות ולעבוד עם קהל רחב יותר של אנשים. כך אנחנו יכולים לפעול עם כל קבוצות האוכלוסייה שחיות במדינה שלנו מבלי להדיר או לקפח אף אחת מהן. קריינות לניתוב שיחות תורמת לשיווין ולתחושת הערך של כל אחד מהלקוחות והעובדים שלנו.

קריינות לסלולר ולטלפון

קריינות לנתב שיחות היא צורך לכל עסק ולכל חברה. ניהול מקצועי ורציני של עסק כולל נתינת כבוד ללקוחות שלנו. כאשר בעסק שלנו יש מערכת ניתוב שיחות מושקעת וברורה אז הלקוחות שלנו מרגישים שאנחנו מכבדים אותם. למעשה קריינות לנתב השיחות בעסק שלנו מאפשרת לנו ליצור רושם ראשוני טוב מאוד ומוצלח על הלקוחות שלנו.

מורן לי קוגן קריינות מקצועית

לסיכום, ניתן לומר שקריינות לנתב שיחות היא דבר חיוני לכל עסק ולכל חברה מסחריים שפועלים גם ברמה הארצית וגם ברמה הבינלאומית. קריין מקצועי יכול להעניק לנו וללקוחות שלנו מענה קולי חם ואנושי. אצלנו ב- מורן לי קוגן קריינות מקצועית תמצאו מאגר קריינים מגוון לצרכים שונים בשפות שונות, ובקולות גבריים ונשיים כאחד. משלב שיוף הטקסט ועד עריכת המיקס להקלטה באולפן מקצועי, נעבור איתכם שלב שלב בבחירת הקריין הנכון עבור נתב השיחות, הפאנטון או כל צורך אחר- סרטי תדמית ופרסומות, דיבובים ועוד.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן