קריינות למרכזיה

כל עסק גדול מחזיק מרכזיה לניתוב שיחות. המרכזיה נועדה להקל על הלקוחות שלנו לקבל שירות. כאשר יש בעסק שלנו מרכזיה אנחנו יכולים לעבוד בצורה יעילה יותר וטובה יותר. בשביל שהמרכזיה שלנו תעניק מענה ברור וטוב ללקוחות שלנו כדאי לנו לשכור קריין מקצועי שיקריין את ההקלטה בה. קריינות למרכזיה יכולה לאפשר לנו ליהנות מאיכות שמע טובה יותר במרכזיה שלנו. היא איכותית יותר ומקצועית יותר. כאשר לקוח מטלפן לעסק שלנו הוא מעוניין לשמוע קול מקצועי ונעים וברוב במקרים לקריינים מקצועיים יש בדיוק את הקול הזה.

קריינות למרכזיה על ידי קריינים מקצועיים דוברי שפות

קריינות למרכזיה יכולה להיות בעלת יתרונות רבים במיוחד כשזה מגיע לקריינות במספר שפות. לא פעם העסק שלנו פונה לקהלים דוברי שפות שנות. כאשר אנחנו שוכרים קריינים דוברי שפות כמו רוסית, אנגלית, ערבית וצרפתית אנחנו מכבדים את כלל הלקוחות שלנו ומעניקים להם שירות איכותי וטוב יותר. כך כאשר אדם שדובר רוסית כשפת אם מטלפן למרכזיה של העסק שלנו הוא לא צריך להיות מובך או להתמודד עם שפה הזרה לו. הוא יכול פשוט לשמוע את ההסברים בשפת הרוסית שמוכרת לו. למעשה קריינים דוברי שפות מעניקים לעסק שלנו יוקרה וכבוד. הם מסייעים לנו ליצור את הרושם שאנחנו חברה רצינית מאוד.

קריינות למרכזיה – איך זה קשור לשירות שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו?

קריינות למרכזיה קשורה קשר ישיר לשירות שאנחנו מעניקים כחברה לכלל הלקוחות שלנו. כאשר לקוח בוחר ליצור קשר עם העסק שלנו הוא מצפה שנכבד את הזמן שלו. כאשר יש לנו מרכזיה לעסק אנחנו מכבדים את הזמן של הלקוחות שלנו ומאפשרים להם ליצור קשר בצורה מהירה ונגישה עם בעלי התפקידים אותם הם מחפשים. הקריינות של המרכזייה הופכת את יצירת הקשר של הלקוחות שלנו עם העסק שלנו לברור יותר ופשוטה יותר. הם יכולים להבין בצורה פשוטה מה עליהם לעשות בשביל ליצור קשר עם מנהל השיווק או עם מנהל התפעול של העסק שלנו. ניתן לומר שקריינים מקצועיים יכולים לסייע לנו מאוד.

מורן לי קוגן קריינות מקצועית

דבר נוסף שבעלי עסקים לא חושבים עליו, הוא שקריינות למרכזיה יכול להיות כלי שיווקי מצוין. אנחנו מחפשים רבות כיצד לפרסם את העסק שלנו ואת יתרונותיו, אבל לפעמים אנחנו לא שמים לב שיש לנו פלטפורמה זמינה ממש מתחת לאף. בחברות ענק בישראל כבר הבינו שהמרכזייה הוא זמן שידור שאנחנו לא משלמים עליו כסף. עם כתיבה תמציתית ומדויקת, קצרה וכזו שלא דוחפת אופי מכירתי בכוח לאוזנו של המחכה על הקו, אנחנו יכולים להפוך את זמן ההמתנה לנעים, אך גם לכלי שיווקי שיפרסם את הישגיו של העסק, יתרונותיו ביחס לשוק, מבצעים ודילים חדשים. מדובר בזמן שידור בו המאזין מחכה על הקו ודרוך לרגע שבו יענה, וכל הקשב שלו מרוכז עבור התוכן שהוא קולט באותו רגע.

כתיבה נכונה של טקסט שיווקי

אנשים רבים לא יודעים לעמוד על ההבדל שבין טקסט מכירתי לטקסט שיווקי. יש הבדל רב בין איך נכתוב טקסט. כמה השיווק יהיה ישיר, כמה הוא ינסה ליצור חוויה ובאיזה אסטרטגיה הוא יבחר. כשנרצה לבנות טקסט עבור מרכזיה, אנחנו צריכים לזכור שלא מדובר בסתם מאזין, אלא במאזין שכבר יש לו עניין בחברה או במוצר שלנו. הוא כבר עשה את שיחת הטלפון והתקשר ועכשיו, גם אם נרצה לשווק לו דבר מה, צריך לזכור שיש לעשות זאת בעדינות. טקסט מכירתי אגרסיבי עלול ליצור רגרסיה ברצון של הלקוח הפוטנציאלי ויותר משחשוב לדחוף לו מוצר חדש, חשוב לשמר את העניין שלו. אחד משירותי הקריינות של מורן לי קוגן קריינות מקצועית הוא כתיבה שיווקית שתעזור לכם לנסח טקסט קצר וענייני, שיווקי ולא מכירתי, שמצד אחד יכול לעניין את הלקוח הפוטנציאלי, ומנגד, לא להמאיס עליו את חוויית ההאזנה במרכזייה.

מאמרים נוספים
Moran@Narration.co.il © 2018 כל הזכויות שמורות למורן לי קוגן